דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

וגם הפסח הזה של שמחונים... כולו הידור!

0
וגם הפסח הזה של שמחונים... כולו הידור! הגדה נאה, מפארת שולחנו של אדם

ההכנות לליל הסדר בעיצומן. אם אתם מהסוג המתארח וגם אם אתם המארחים, ויודעים כבר מה תלבשו ומה עדיין חסר לחג. וכשכך, נושא אחד הסרנו מרשימת הדאגות: את הגדות הפסח המיוחדות, אלה שתופסות את תשומת הלב של שולחן החג. סיור בחנות המפעל של שמחונים בירושלים מגלה עולם תוכן עשיר של מחזורים, סידורים והגדות לפסח, לכל אחד את ההגדה שהוא אוהב.

חברת שמחונים, החברה המובילה והיצירתית בשוק היודאיקה היהודית, מפתחת מוצרים ייחודיים סביב חגי השנה ומרחיבה את הקטגוריות השונות. השנה, לשלל מהדורות ההגדה שקיימות, מצטרפות שתי הגדות מרשימות במיוחד, במרקם ובנראות לא שגרתיים.
[post_ad]

הגדת הפסח מהווה חלק אינטגראלי משולחן החג, ובשביל להיות בן חורין אמתי, צריך ללכת עד הסוף ולתת דגש גם לפרטים הקטנים. החברה מציעה פתרון יצירתי והולם ומבחר רב של הגדות, כל אחד בוחר את הגודל, הצורה והסגנון שלו. הפעם, צוות הפיתוח של שמחונים הוציא מתחת ידו הגדה מדהימה ביופייה – הגדת כולנו מסובין בכריכה קשה וצבעונית – שילוב נדיר של ההדפסה משובחת, הבלטות והטבעות מיוחדות, המחברות את הישן והחדש, חיבור דורות גם ויזואלי: ההגדה המסורתית עם האיורים של פעם, יחד עם החדשנות ש'שמחונים' מציעה – כתב גדול ומאיר עיניים, עימוד מפואר בעיצוב נקי, הקפדה על נוסח מדויק, איכות נייר יוקרתית ועוד.

לדוגמא:
הגדה אביבית - הגדה יפה בעיצוב אביבי, בצבעוניות מרהיבה, נוחה וקלילה. מודפסת בצבע מלא, בשילוב הטבעות מיוחדות. גודל: 13*13 כריכה: רכה מחיר: 6.80 ₪

הגדת כולנו מסובין - הגדה של פסח מודפסת בצבע מלא על נייר מהודר בתוספת איורים מרהיבים ומשובבי עין (איורים שאוירו ע"י מאיירת מומחית). גודל: 17*24 כריכה: קשה בשילוב הטבעות והבלטות מחיר: 48.00 ₪
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC