דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

המלצת דיסק: גלעד שגב - "זמן להשתנות" | זוהר מלאכי

1


 "הטיסות הפיזיות הרבות גורמות למעשה לטיסות פנימיות שאתה חווה בתוך עצמך. המקומות החדשים שאתה נמצא בהם פיזית ונפשית, הקשיים, הכישלונות, הניצחונות, כולם מביאים אותך לסיבוב של המראות ונחיתות בתוך עצמך, אתה כביכול יוצא הכי החוצה כדי לחוות דווקא בדידות אמיתית" אומר גלעד שגב וממשיך, "ההתחברות שלי לשורש אפשרה לי להכיר את הייחודיות שלי איתה יצאתי והתקבלתי בברכה בעולם, ודווקא מהכוח הזה של השורש זכיתי להבין שכל זמן הוא זמן להשתנות".

 "זמן להשתנות" הינו אלבום חמישי במספר המכיל 10 רצועות השמעה אשר לוקח אותנו ציבור המאזינים למסע בעולמו של גלעד שגב. שם אלבום "זמן להשתנות" כשמו כן הוא, זמן להשתנות. כל זמן הוא זמן להשתנות "אל תאמין כשהם אומרים שהכל אבוד. גם אם בפנים הכל נראה חשוך" ["זמן להשתנות"]. וגם אם "כל האנשים שמדברים, מדברים עלייך, מדברים עליי, אז מדברים, שכל העולם ישמע" ["אני כאן"] כי "אין מה להיעצר, אין מה להיקשר, אין מה להסתתר, אין מה להישבר. ולב שחי מדמם תמיד יפעם" ["רגש פרטי"] וגם כשהדרך קוראת לכיוון אחר אין צורך להסתתר ["לא צריך יותר"] "תסתכל על העולם שמסתובב לך בלב, ותאמין שיש גם טוב, אתה תראה הכל יקרה" ["ילד"] ותזכור כי ל"אנשים יש להם לאן ליפול, אנשים, יש להם לאן לחזור" ["אנשים"[.

 גלעד שגב מצליח להעביר בכל שיר ושיר את הרגישות והעומק בשיריו מילים שיוצאות מהלב ונכנסות ללב המאזינים. הרגש והעומק מתעצם כאשר מארח גלעד שגב את רביד כחלני בשיר "רגש פרטי" אשר מציג לנו את הקונפליקט בין הרגש הגלוי אותו מייצג גלעד שגב לבין הרגש הנסתר אותו מבטא רביד כחלני.

אני אהבתי. ומה איתך?
1
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC