דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

שמחונים מציגה: קבלת התורה מאהבה

0
קבלת התורה מאהבה (ועם שמחונים): גם בחג השבועות, כל התפילות מאוגדות!

שבועות הוא חג של ערגה, כיסופים וקרבת השם. התורה הקדושה מתחדשת על כל יהודי בישראל. ולכן, בין אכילת מאכלי החלב, קריאת ספר תהילים, ושאר מנהגי הרגל הקדוש, נוהגים לבקש ולהתפלל. שמחונים, מייצרת את הכלים המהודרים ביותר לקבלת התורה. מגילת רות, ואוצר הנחת עם כל התפילות, הלחישות והקריאות, כבר על המדפים בחנויות המובחרות. מיד אחרי ל"ג בעומר חוזר עם ישראל להתחתן ולארגן אירועים שמחים, וזה בדיוק הזמן להצטייד במוצרים החדשים של שמחונים.

חג השבועות תשע"ו מביא בכנפיו בשורות מפתיעות מקו הפיתוח של שמחונים. השנה, לכבוד החג המחובר לשבת יזמה שמחונים מס' מוצרים ייעודיים, שיתנו מענה ספציפי לתפילות המועד:

תפילת השל"ה הקדוש: תפילה לכל עת ובפרט לערב ר"ח סיון, להתפלל על עצמו וצאצאיו שילכו בדרכי ישרים. תפילת השל"ה מודפסת בצבע מלא עם הטבעות כסף והבלטות.
אורך: 10.5 ס"מ, רוחב: 12 ס"מ. מחיר 3.8 ₪

הרשת מציגה את "אוצר הנחת" - מקבץ תפילות ובקשות לאבות ולאימהות המכיל את התפילות הנחוצות לכלל ישראל, בשביל שיהיה לנו נחת: תפילת השל"ה הקדוש, תפילת הבנים, תפילה על גידול ילדים בנחת, תפילה על בניו לאריכות ימים, תפילה להצלחה בתורה, תפילה על מזונות בניו, סדר הדלקת נרות, תפילת חנה, סדר ברכת המזון. אוצר הנחת
מקבץ תפילות ובקשות לאבות ואימהות. כולל ברכת המזון. כריכה רכה.
אורך: 15 ס"מ רוחב: 15 ס"מ . 60 עמודים. מחיר 8.8 ₪

מגילת רות עם פירוש רש"י בכריכה צבעונית, הכוללת את תפילת השל"ה הנוהגים לומר בערב החג כסגולה לפרנסה. המגילה מכילה גם ברכת המזון בנוסח משולב.
גודל: 10*14 ס"מ. מחיר: 6 ₪.

שמחונים הפיק גם את סדר אקדמות המבואר עם מגילת רות. סדר אקדמות המבואר . ומגילת רות. כריכה רכה בשילוב הטבעות כסף.
אורך: 14 ס"מ רוחב: 10 ס"מ כריכה: רכה. מחיר 6₪

סדר מוספים לשבת ולחג השבועות: מכיל את סדר פרשת נשא, מוסף לשבת, סדר אקדמות המבואר, קריאת התורה ומוסף לחג השבועות. סדר המוספים מיוצר בכריכה רכה בשילוב הטבעות כסף. אורך: 14 ס"מ. רוחב: 10 ס"מ. מחיר: 8 ₪.


להשיג בגלריית שמחונים:
יהודה המכבי 5 ירושלים ובנקודות המכירה. להזמנות: 02-5000599




0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC