דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

פלנטרוניקס משיקה גרסה חדשה של אוזניות BackBeat FIT

0

פלנטרוניקס משיקה גרסה חדשה של אוזניות
פלנטרוניקס משיקה גרסה חדשה של אוזניות ה-BackBeat FIT – עכשיו בצבע שחור אוזניות הסטריאו האלחוטיות עטורות הפרסים זוכות למהפך קלאסי ומלוטש


פלנטרוניקס (Plantronics) (NYSE: PLT), חלוצה בתחום האודיו והטכנולוגיה הלבישה, הכריזה כי אוזניות הסטריאו האלחוטיות BackBeat FIT זמינות עכשיו גם בצבע שחור. לפי חברת המחקר המובילה GFK, ה-BackBeat FIT הן מאוזניות הספורט האלחוטיות הנמכרות ביותר באירופה.

אוזניות ה-BackBeat FIT מספקות את כל מאפייני העוצמה, הבטיחות ואודיו מעולה שחובבי כושר זקוקים להם כאשר הם נמצאים בתנועה בתוך הבית ומחוצה לו. על ידי חיבור אלחוטי למכשירים באמצעות הבלוטות', אוזניות ה-BackBeat FIT הקטנות והקלילות מאפשרות למשתמשים להתמקד בכושר וליהנות מהמוזיקה שלהם, עם ביצועי סטריאו מעולים וללא הסחת הדעת הנעוצה בכבלים סבוכים. העיצוב הייחודי, העמיד בפני זיעה והגמיש של האוזניות מספק התאמה נוחה ובטוחה בכל רמה של פעילות. בנוסף לצבע השחור החדש, האוזניות זמינות בשלושה צבעים בהירים – אדום, ירוק וכחול.

רשימת תכונות:

התאמה יציבה ונוחה: BackBeat FIT נשארות במקומן. רצועת הראש הרכה, אך החזקה והמייצבים הפנים-אוזניים מבטיחים התאמה יציבה, בטוחה ונוחה, ללא קשר לרמת הפעילות של המשתמש.

עיצוב עמיד ומגן בפני זיעה: האוזניות עוצבו כדי להתמודד עם האימונים האינטנסיביים ביותר והן בעלות עיצוב מחוספס ועמיד בפני זיעה, אשר מספק הגנה נוספת על ידי ציפוי ננו P2i ייחודי נגד זיעה ותנאי מזג אוויר.

בטיחות קודמת לכל: הצבעים הבהירים והחומרים מחזירי האור של האוזניות עוזרים להגן על המשתמש ביום או בלילה, ועיצוב קצה האוזן הייחודי מכוון הביטחון מאפשר למשתמש להיות מודע יותר לסביבתו.

רצועת זרוע המשמש גם כתיק נשיאה: רצועת הזרוע המצורפת תשמור על הסמארטפון והמפתחות שלכם בטוחים בזמן אימון ותהפוך לתיק נשיאה עבור האוזניות כאשר הן לא בשימוש.

חיי סוללה ארוכים יותר: ה-BackBeat FIT הינן בעלות חיי סוללה ארוכים במיוחד שתספיק לשבוע שלם של אימונים – עד ל-8 שעות של זמן האזנה. בנוסף, הן מציעות מנגנון DeepSleep – מנגנון שינה אשר שומר על האוזניות טעונות ומוכנות לשימוש עד לתקופה של שישה חודשים.

אוזניות סטריאו מעולות: מציעות רמקולים עוצמתיים והתקן מותאם, האוזניות מספקת את הטונים העשירים והצלולים של הבאס שיגרמו לכם להמשיך לזוז.

טכנולוגיות בלוטות' אלחוטית: תהנו ממוזיקה, וידאו ושיחות חופשיים מכבלים על ידי חיבור פשוט, נטול כבלים לסמארטפון שלכם.

שליטה ללא שימוש בידיים: המיקרופון המובנה של ה-BackBeat FIT מאפשר למשתמשים לבצע שיחות ללא הצורך לגעת במכשיר הנייד שלהם. כפתורי בקרה שניתן לגשת אליהם בקלות מאפשרים לכם לשלוט במוזיקה באמצעות נגיעת אצבע אחת.

משתבחים עם השנים: עדכוני קשחה Over-the-air המועברים באמצעות אפליקציית סמארטפון, מאפשרים לשמור בקלות על ביצועי האוזניות ברמה אופטימלית ולהיות מצוידות במאפייני התוכנה החדשים ביותר, כמו גם תיעוד של מאפייני המוצר והפונקציונליות שלו.

תמחור וזמינות
BackBeat FIT זמינות בצבע שחור אצל המפיצים המורשים. מחיר מומלץ לצרכן –499 ש"ח.
למידע נוסף בקרו בכתובת https://www.plantronics.com/us/product/backbeat-fit.


אודות פלנטרוניקס
פלנטרוניקס (Plantronics) (NYSE:PLT) האמריקנית מסנטה קרוז, היא מובילה גלובלית בתחום התקשורת הקולית לעסקים ולצרכנים. פלנטרוניקס היא חלוצה בהתוויית מגמות חדשות בטכנולוגיית האודיו ובפיתוח מוצרים חדשניים שמאפשרים לאנשים לתקשר בפשטות. מתקשורת אחודה דרך אוזניות ועד פתרונות לעולם המשחקים, פלנטרוניקס מספקת איכות ללא פשרות, חוויה מיטבית, ושירות ברמה גבוהה. מוצרי פלנטרוניקס נמצאים בשימוש כל החברות שנמצאות ברשימת Fortune 100, וכן בפתרונות שירותי החירום, בקרות תעבורה אווירית וכן במספר יישומים המשמשים את הכוחות בקו החזית. למידע נוסף בקרו ב-www.plantronics.com.

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC