דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

לכבוד שבועות הפריטים שיקפיצו לנו את השולחן וישדרגו כל ארוחה

0
שבועות מתקרב ואיתו הקרייב לגבינות שברור לכל שהכרחי שילוו בכוס של יין טוב. אבל למה להיות מקובעים? מתברר שכוס בירה צוננת לצד ארוחת גבינות יכולה לרענן לכם את החג, ואם כבר באלכוהול עסקינן, שמפניה קפואה תקפיץ לכם את שולחן החג לרמה אחרת. קבלו את כל מה שירים לכם את החג וישמח לבב אנוש.

את חווית החג אנו רגילים לדמיין בלבן, בין פרחים ופרפרים. אבל מה עם קצת צבע והומור? ובטח כשמדברים על אלכוהול. סדרות חדשות מפיגות את השלווה עם צבעים נועזים ועיצובים ייחודיים. סדרות של פותחנים מספקות אלטרנטיבה לאלו המוכרים ויוסיפו עניין לכל שולחן.

בהתאמה לעיצובים הצבעוניים והרצון לשבור את השגרה בחגיגיות, הגשת הגבינות, העוגות והפשטידות בכלי הגשה ולא בתבניות משעממות יוסיפו לעיצוב שולחן חג שמח במיוחד. מגשים צבעוניים, פעמוני הגשה ייחודיים וצלחות בהדפסים מגוונים ישדרגו את ארוחת החג ויצרו עניין ללא מאמץ.

הדבר הבולט ביותר שמעלה את הרף בכל אירוח הוא הצבת שמפניירה מלאה בקרח ובה בקבוק שמפניה קפוא. היצע השמפניירות איננו רחב ורוב העיצובים מספקים אלגנטיות פשוטה אך בקלות רבה. המשודרגים יבחרו בשמפניירה בעלת מנגנון סגירה ומלקחיים לסידור מושלם של הקרח.
אם הרצינות של השמפניירות הקלאסיות מכבידה את האווירה, תוכלו לקשט את שולחן החג בצבעוניות גם אם בתחום השמפניירות בעזרת סדרות המציגות אינטרפטציה קלילה ומרעננת המציגה קו צעיר ושובב. ובכל זאת, הגשת יין לצד ארוחת הגבינות היא דבר מתבקש. גם בגזרה הקלאסית של היינות תוכלו לרענן עם סדרת פותחני פיות צבעוניות שיפתחו לכם את היין בנפנוף כנפיים.



0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC