דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

השנה מסתיימת וצריכים מתנות? שמחונים מציעה את קולקציית "תודה מכל הלב...".

0

סוף השנה כבר כאן. יודעת כל אם יהודייה כי מעבר להיערכות עם קייטנות, חוגים והפעלות המניחות את דעת הילדים, צריך להיערך גם עם מתנות סופשנה לצוות בגן, בחיידר ואף לצהרוניות. מי שטיפל במסירות במהלך כל השנה בילדנו המתוקים, ראוי להעניק לו מה שביכולתנו, על העמל והיזע, הכרת הטוב.

שמחונים מציעה לחדול מהתרוצצות ולבטים: קולקציית "תודה מכל הלב"- מורכבת מגוון מתנות ערכיות ומשמחות כי כל מתנה, באה עם תפילה לריבונו של עולם, על העבר, וגם על העתיד. את הבחירה למתנה אפשר לעשות באתר שמחונים, או באמצעות שיחת טלפון, מגוון מוצרים רחב במחירים נוחים מאוד.

הורים חפצים להעניק לצוותים המסורים מתנה אישית ומותאמת, המשלבת תפילה כנה באריזה מחממת לב. הקולקציה מכילה מבחר מדהים של מתנות אישיות עם מחירים מיוחדים לכמויות, לדוגמא: תהילים רקמה תהילים עם רוכסן עם אפליקציית פרוכת רקומה עליו, התהילים קומפקטי ונוח לשימוש, מוצר צריכה בסיסי בכל תיק, מחיר: 48 ₪. דוגמא נוספת: סדר הפרשת חלה בכריכת דמוי עור עם הטבעת כסף במחיר 23 ₪, לחובבות האפייה ומפרישות החלה.

עוד מתנה שמתאימה לכל אחת: סידור תכשיט מסדרת עת רצון, בעיצוב חדשני. משולב באבזם איכותי הסוגר את הסידור בצורה הרמטית ומהודרת, המחיר 69 ₪. סידור מגנט, סידור עת רצון עם תהילים בסגירה מגנטית ייחודית בעיצוב מרהיב וחדשני, מחיר: 52 ₪. ספר תחינות, אסופה מושלמת של תפילות ובקשות המקיפה מקומות ומעמדים, מחיר: 48 ₪. משאלות ליבי, ילקוט תפילות לאשה בכריכת דמוי עור מודפסת ובתוספת מראה. מחיר: 32 ₪.

תכל'ס, משימה אחת גדולה ומשמעותית ירדה מהרשימה, נכנסים לגלריית שמחונים באתר או באמצעות שיחת טלפון, ורוכשים מתנה מהודרת ובעלת ערך מוסף. לגננות ולצוות, מגיע את החדשני והמהודר ביותר, מגיע שמחונים.
את קולקציית "תודה מכל הלב" המרשימה, ניתן להשיג באולם התצוגה של שמחונים (יהודה המכבי 5, ירושלים) ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

צילום: יעל חזיזה
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC