דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

לכבוד 2017 תכשיטים ירוקים ורעננים! (:

0

סטודיו לתכשיטים עדיים מכל הלב, המתמחה בתכשיטים בעיצובים מקוריים המיוצרים בעבודת יד דקדקנית ממגוון רב של חומרים, לא נשאר מאחור ומעדכן את הקולקציה החדשה עם תכשיטים מכל הסוגים, טבעות, שרשראות, צמידים ועגילים, עם שילובים שונים של ירוק גרינרי, צבע השנה הנבחר לסמל את שנת 2017!

בסופה של כל שנה, בחודש דצמבר מכריזה ענקית הצבעים האמריקנית הידועה פאנטון על צבע השנה לשנה החדשה הבאה לטובה. בחירה אשר מכה גלים ומשפיעה באופן כמעט ומיידי על מעצבים ואנשי מקצוע בתחומי האופנה והעיצוב ברחבי העולם, החל מחנויות קטנות ועד מעצבי העל הידועים, הממהרים לישר קו עם הטרנד בכדי שלא להישאר מאחור. גם הסטודיו אשר תכשיטיו נעים הין האופנה ליוקרה ובין הקלאסי למודרני, המעדכן את הקולקציה באופן תדיר, מציע מגוון רחב של תכשיטים חדשים בשילובים מקסימים שונים עם הצבע המרענן והמבוקש, אשר גווניו נעים בין ירוק דשא לצהבהב. בין התכשיטים ניתן למצוא בהחלט כאלו המתאימים לכל סגנון, לערב או ליומיום.

כמו כל תכשיטי הסטודיו, גם אלו נמכרים ללא כוונות רווח, כאשר כלל ההכנסות מופנות ליצירת מקומות פרנסה ותעסוקה בסטודיו הנמצאים בשלבים שונים של הליך שיקום נפשי ומוכרים לסל שיקום. טווח המחירים:




0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC