דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

פלנטרוניקס משיקה בישראל את אוזניות ה-BackBeat PRO 2

0


פלנטרוניקס משיקה בישראל את אוזניות ה-BackBeat PRO 2 – אוזניות אלחוטיות עם ביטול רעשים אקטיבי וזמן האזנה של עד 24 שעות

ה-BackBeat PRO 2 מצוידות בביצועי האודיו המהווים את סימן ההיכר של פלנטרוניקס ומספקות עד ל-24 שעות של שמיעה אלחוטית רציפה

פלנטרוניקס (Plantronics) (NYSE: PLT), חלוצה בתחום האודיו והטכנולוגיה הלבישה, משיקה בישראל את ה-BackBeat PRO 2 – אוזניות המצוידות במאפייני פרימיום רבים יותר מאשר כל אוזניות אלחוטיות אחרות בטווח המחיר שלהן. מדובר באוזניות קשת (Over-the-ear) אשר יוצרות נווה מדבר של מרחב אישי בכל מקום שאליו תלכו וכל זאת בלחיצת כפתור אחת.

"עוד ועוד אנשים מוכנים כיום לחתוך את חבל הטבור ולהעביר את חווית האודיו שלהם אל האלחוט, אך הם מודאגים כי ייתכן ויצטרכו להתפשר על איכות האודיו של המוזיקה והיכולת שלהם להאזין לה לפרקי זמן ארוכים. אוזניות ה-BackBeat PRO 2 תוכננו תוך התחשבות בדאגות אלו", אמר טאנגאי לבורן, סגן נשיא, פתרונות לצרכן בפלנטרוניקס. "ביטול רעשים לפי דרישה, חיי סוללה של 24 שעות וטכנולוגיית האודיו המשמשת כסימן היכר של פלנטרוניקס – משמעם כי אתם יכולים לשקוע בצלילי בס עשירים, צלילים גבוהים חדים וצלילי ביניים טבעיים של השיר האהוב עליכם בנגיעת כפתור אחת, בין אם אתם נמצאים במשרד, בנסיעה, בבית או בטיסה ארוכה".

אוזניות ה-BackBeat PRO 2 מספקות חווית האזנה מלאה באיכות גבוהה והופכות כל רגע למקלט מפני העולם הרועש והסואן. ביטול רעשים אקטיבי לפי דרישה (ANC) משמעו כי אתם יכולים למזער את רעשי הרקע בעת הצורך; בזמן שאתם עובדים או מטיילים, ולהחליף למצב של האזנה פתוחה כדי להאזין לסביבתכם וזאת ללא הסרת האוזניות.

אוזניות ה-BackBeat PRO 2 מספקות את החופש האלחוטי האולטימטיבי עם בלוטות' Class 1 לטווח מרשים של 100 מטרים כאשר מתבצע צימוד עם מכשיר בלוטות' Class 1. טכנולוגיות הניהול לעוצמה חכמה של פלנטרוניקס מספקות עד ל-24 שעות של זמן האזנה רציף בטעינה בודדת, עד ל-21 ימים של זמן המתנה ועד לשישה חודשים במצב שינה DeepSleep במידה ושכחתם לכבות את האוזניות.

האוזניות בנויות על המסורת עטורת הפרסים של ה-BackBeat PRO והן בעלות עיצוב יעיל עם הפחתה של 35% בגודל והפחתה של 15% במשקל בהשוואה לדגם האוזניות הקודם. האוזניות מתהדרות בכריות אוזניות חדשות ומותאמות, כיסוי טוב יותר של האוזניים, כרית אוזניים גמישה וקשת ראש המפזרים את המשקל בצורה שווה על פני הראש. עיצוב ה-BackBeat PRO 2 מאפשר נוחות גם במשך זמני האזנה ארוכים ביותר.

רשימת התכונות הנוספות של BackBeat PRO 2 כוללת:

· חיישנים חכמים העוצרים וממשיכים את המוזיקה שלכם בצורה אוטומטית בעת הסרת האוזניות והחזרתן על הראש.
· חיבוריות בין התקנים המאפשרת לחבר עד לשני התקנים בו זמנית ולהחליף בקלות בין הטלפון החכם והטאבלט שלכם להאזנה למוזיקה, צפייה בסרטים ומענה לשיחות.
· מיקרופונים כפולים מובנים המאפשרים לכם להשתמש באוזניות לצורך ביצוע שיחות טלפון בקלות.
· עיצוב המיועד לנסיעות וטיולים עם כריות אוזניות מתקפלות.
· האוזניות מגיעות עם כבל 3.5 מ"מ לשימוש בטיסות, המאפשר להתחבר כדי להמשיך וליהנות מהמוזיקה שלכם במקרה הלא סביר שבו תישארו ללא סוללה.

משפחת ה-BackBeat עטורת הפרסים של פלנטרוניקס
BackBeat PRO 2 הן המצטרפות החדשות למשפחת מוצרי הסטריאו האלחוטיים BackBeat מבית פלנטרוניקס. בין אוזניות הבלוטות' האחרות במשפחת ה-BackBeat ניתן למצוא את אוזניות ה-BackBeat FIT, אוזניות ספורט אלחוטיות עם הגנה נגד מים וזיעה בדירוג IP57 שמציעות עיצוב בטיחותי והתאמה יציבה שמאפשרים להן להישאר במקומן בנוחות גם במהלך פעילות אינטנסיבית; ה-BackBeat GO 3 אשר תוכננו על מנת לספק אודיו חי וביצועי סאונד ברזולוציה גבוהה, אוזניות ה-BackBeat SENSE עטורות השבחים, שהינן אוזניות קשת אלחוטיות חכמות עם טכנולוגיית חיישנים; ואוזניות ה-BackBeat 100, אוזניות היברידיות אלחוטיות בעלות רצועת צוואר בעיצוב קל ביותר, המיועדות ללבישה נוחה במשך כל היום. כל האוזניות מספקות את היכולת לבצע שיחות טלפון בנוסף להאזנה למוזיקה ואת האיכות, העמידות, הנוחות והחוויה הטובה ביותר שהלקוחות התרגלו לצפות לה מפלנטרוניקס.

תמחור וזמינות
BackBeat PRO 2 מגיעות בצבעי שחור וחום והן זמינות בחנויות המפעילים הסלולריים, בחנויות פרטיות וברשתות השיווק המובילות בפריסה ארצית. מחיר מומלץ לצרכן – 1,000 שקלים.

למידע נוסף בקרו בכתובת https://www.plantronics.com/us/product/backbeat-pro-2.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC