דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

הכירו את אוזניות ה-BackBeat 500

0
פלנטרוניקס משיקה בישראל את אוזניות ה-BackBeat 500 – אוזניות אלחוטיות המספקות עד ל-18 שעות של צליל עשיר ואיכותי 
אוזניות בלוטות' רב-תכליתיות המעוררות את המוזיקה שלכם לחיים ומספקות את החופש להאזין לה במשך כל היום בתחושת נוחות מרבית


פלנטרוניקס (Plantronics(NYSE: PLT), חלוצה בתחום האודיו והטכנולוגיה הלבישה, משיקה בישראל את אוזניות ה-BackBeat 500. אוזניות הבלוטות' מסוג on-earמשלבות בין אודיו המהווה את סימן ההיכר של פלנטרוניקס ועיצוב קל משקל ומספקות עד ל-18 שעות של האזנה למוזיקה וביצוע שיחות בטעינה  אחת. אוזניות ה-BackBeat 500 מסייעות לבצע את המעבר להאזנה אלחוטית בקלות ומבלי להתפשר על איכות, נוחות ומחיר.  

"זוג האוזניות האיכותי הראשון שלכם צריך להיות מיוחד, היות ומדובר בשלוחה של הסגנון האישי שלכם המלווה אתכם לכל מקום ומספקת את הפסקול לחייכם. בימים אלו, צרכנים רבים יותר בוחרים לנטוש את הכבלים לראשונה בחייהם, אך הם אינם מוכנים להתפשר על אף מאפיין אחר", אמר גרג מילר, מנהל פורטפוליו ניהול עסקי בפלנטרוניקס. "אוזניות ה-BackBeat 500 מהוות את אותו זוג ראשון מושלם של אוזניות אלחוטיות,  אשר מציעות את זמן ההאזנה הארוך ביותר בטווח המחיר שלהן, יחד עם עיצוב פרמיום ואודיו איכותי שהפך לסימן ההיכר של פלנטרוניקס".

בין אם אתם ממהרים לשיעור או נמצאים בבית קפה עמוס, אוזניות ה-BackBeat 500 מעוררות את המוזיקה שלכם לחיים מבלי להכביד עליכם. האוזניות בעלות דרייברים של 40 מ"מ ועיצוב של שפופרת בס לקבלת צליל עמוק ועשיר. כריות האוזניות הנוחות מסייעות בבידוד הצלילים, בעוד שהבקרים הממוקמים בצדי האוזניים מספקים גישה נוחה לשיחות ומוזיקה. האוזניות מאפשרות לבצע שיחות בעזרת מיקרופון המאפשר פס רחב וגישה ל-SiriGoogle Now או Cortana ישירות מהאוזניות.

רשימת התכונות הנוספות של BackBeat 500 כוללת:

·           טווח של עד 10 מטרים מסמארטפונים וטאבלטים מותאמים עם חיבוריות בלוטות' 4.1.
·           כריות אוזניים מתקפלות המאפשרות אחסון נוח.
·           מנגנון שינה DeepSleep המסייע לשמור על הסוללה עד לשישה חודשים גם במקרה ששכחתם לכבות את האוזניות.
·           האוזניות מגיעות עם כבל 3.5 מ"מ המאפשר להמשיך וליהנות מהמוזיקה שלכם ללא הפרעות במקרה שבו תישארו ללא סוללה.
·           חיבור אוטומטי המאפשר לחבר עד לשני התקנים בו זמנית וחיבור כולל של עד לשמונה התקנים.
·           חיבור בלוטות' פשוט ומהיר למכשיר שלכם.

משפחת ה-BackBeat עטורת הפרסים של פלנטרוניקס
אוזניות ה-BackBeat 500 הן המצטרפות החדשות למשפחת מוצרי הסטריאו האלחוטיים BackBeat מבית פלנטרוניקס. בין אוזניות הבלוטות' האחרות במשפחת ה-BackBeat ניתן למצוא את אוזניות ה-BackBeat PRO 2 האלחוטיות עם ביטול רעשים אקטיבי לפי-דרישה; ה-BackBeat FIT, אוזניות ספורט אלחוטיות עם הגנה נגד מים וזיעה בדירוג IP57 שמציעות עיצוב בטיחותי והתאמה יציבה שמאפשרים להן להישאר במקומן בנוחות גם במהלך פעילות אינטנסיבית; ה-BackBeat GO 3 אשר תוכננו על מנת לספק אודיו חי וביצועי סאונד ברזולוציה גבוהה, אוזניות ה-BackBeat SENSE שהינן אוזניות קשת אלחוטיות חכמות עם טכנולוגיית חיישנים; ואוזניות ה-BackBeat 100, אוזניות היברידיות אלחוטיות בעלות רצועת צוואר בעיצוב קל ביותר, המיועדות ללבישה נוחה במשך כל היום. כל האוזניות מספקות את היכולת לבצע שיחות טלפון בנוסף להאזנה למוזיקה ואת האיכות, העמידות, הנוחות והחוויה הטובה ביותר שהלקוחות התרגלו לצפות לה מפלנטרוניקס.

תמחור וזמינות
אוזניות ה-BackBeat 500 מגיעות בצבעי לבן, אפור ואפור כהה והן זמינות בחנויות המפעילים הסלולרייםבחנויות פרטיות וברשתות השיווק המובילות בפריסה ארצית.מחיר מומלץ לצרכן – 399 שקלים. 
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC