דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

המלצת דיסק: הפרויקט של רביבו - "אמונה" | זוהר מלאכי

0

"'אמונה' התחיל מגעגוע עמוק לשירי היהדות שגדלנו עליהם ולרגעים הקטנים שנחרטו בגדול בלב" אומרים ניר בן מנחם, רביב בן מנחם ואלירן צור, "מתשוקת האמונה ומתוך תחושת מחויבות לשמור על נכסינו התרבותיים מכל משמר בתקווה שיהפכו נחלתם של כל בית אב בישראל".

'הפרויקט של רביבו' היא אחת הלהקות הפופולריות ביותר בישראל. הלהקה נוסדה בשנת 2012 על ידי המלחין המעבד והמוזיקלי רביב בן מנחם ונקראת על שמו. בנוסף לרביב, חברים בלהקה אחיו ניר בן מנחם וחברם הקרוב אלירן צור. הלהקה הוקמה לאחר שרביב החליט להגשים את חלומו ולעבד מחדש למחרוזות גרסאות כיסוי לשירים נוסטלגיים עליהם גדל. הלהקה מבצעת בעיקר גרסאות כיסוי לשירים נוסטלגיים משנות ה-70 וה-80, רוב השירים מבוצעים בצורה של חפלה שמחה, בה משתתפים גם כוכבי התקופה שביצעו את השירים במקור. היום אחרי חמש שנים מצאת אלבומם הראשון מנפיקים 'הפרויקט של רביבו' את אלבומם השמיני, "אמונה".

"אמונה" הינו אלבום המאגד בתוכו 10 רצועות השמעה אשר לוקחים אותנו למקורות מבית אבא לזמירות השבת ושירי המסורת האהובים והמוכרים כדוגמת: "מחרוזת אדון עולם", "מחרוזת עוד ישמע" שיתוף פעולה עם להקת הילדים "קינדרלעך", "מחרוזת כל העולם" ו"מחרוזת סליחות". באלבום ניתן להסכית לשתי רצועות בונוס: "מחרוזת שבת" ו"מחרוזת ירושלים של זהב" שנולדו מתוך המפגש עם הקהל בהופעה חיה. וכל זאת בעיבוד והפקה מוזיקלית של רביב בן מנחם.

אני אהבתי. ומה איתך?
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC