דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

רשת התכשיטים BLOOM מציגה טבעות מלבלבות על האצבעות!

0
אצבעות פורחות!

מותג התכשיטים הבינלאומי BLOOM המשווק במעל ל-25 מדינות בעולם ומתמחה בתכשיטי יוקרה לנשים העשויים זהב 18 קראט ומשובצים יהלומים איכותיים, אבנים יקרות ופנינים, מציג קולקציה פרחונית, קיצית וצבעונית של טבעות מרשימות ודומיננטיות!

מי אמר שתכשיטי יוקרה חייבים להיות קלאסיים ומשעממים? הקולקציה החדשה מבית המותג אשר עוצבה בשיתוף פעולה עם ענקית השעונים העולמית והגדולה בעולם Citizen, כוללת טבעות יוקרתיות המלבלבות על האצבעות, כשהן מעוצבות בדוגמאות פרחוניות מקסימות ושילובים של צבעים שמקורן ביהלומים איכותיים ובאבני חן יוקרתיות, כדוגמת אמרלד ירוק, ספיר כחול ורובי אדום עמוק, המהווים עלי כותרת יפים וצבעוניים. הטבעות מתאימות לאירועים מיוחדים ולכל מי שאוהבת לענוד עיצובים מרשימים. המחיר החל מ- 6,700 שקלים.

חברת Citizen, אשר הוקמה בשנת 1918 ביפן, מהווה כיום את יצרנית השעונים ומנגנוני השעונים הגדולה בעולם. מעבר לגודלה המובהק, סיטיזן מוכרת גם כפורצת דרך עולמית בטכנולוגיות מתקדמות, החל מהשעון הדק בעולם ועל זה הראשון המופעל על ידי גלי רדיו, כיצרנית סדרת שעוני הצלילה הראשונים בעולם ועוד. אלו הובילו את החברה להיות מוכרת ברחבי תבל ולשמור על מעמדה במשך קרוב למאה שנים.

להשיג ב- BLOOM תכשיטי יוקרה, שוהם 6, רמת גן. 03-7510000 www.Bloom-Jewlery.com




--
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC