דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

להתחיל שנה עם מוזיקה טובה | זוהר מלאכי

0
ראש השנה הוא יום חג למוזיקה היהודית עם שלל יצירות חדשות. אז לרגל השנה החדשה הנה מקבץ קצר על האלבומים שיצאו לאחרונה.

ארי גולדוואג – “לא נפסיק לרקוד”
אחרי סיום מוצלח של פרויקט הדסטארט לאלבום החדש “לא נפסיק לרקוד” עליו עבד ארי גולדוואג מעל שנתיים וחצי מנפיק ארי גולדוואג את אלבומו “לא נפסיק לרקוד” המכיל 11 רצועות השמעה בעלי מסר אופטימי וחיובי אשר נבחרו בקפידה ביחד עם המפיק יוחי בריסקמן אשר יגרמו לכם לא להפסיק לרקוד.

יוסף צבי רימון ושלמה בר בן גוזי – “עד כלות נפש ואחריה”
שלמה בר בן גוזי, הזמר, היוצר, זוכה פרס אקו”ם על מפעל חיים ומייסד ה”ברירה הטבעית” חוזר עם אלבום המכיל 11 רצועות השמעה משירי תפילה ופיוט שהלחין לשירים שכתב המשורר יוסף צבי רימון ז”ל. אלבום על זמני המשלב את המסורת היהודית העתיקה בתוך החיים המתחדשים בארץ.


שולי רנד – “רצוא ושוב“
עשר שנים אחרי ההצלחה האדירה של “נקודה טובה” חוזר הזמר והיוצר שולי רנד באלבום שני ובועט “רצוע ושוב” שכבר מהתגובות שהגיעו בעקבות שני הסינגלים “צדיק” ו”דע בני אהובי” ברור כי מדובר בעוד יצירת מטלטלת, כזו שנוגעת ישר בתוך חדרי הלב, בלי כפפות.


חיים ישראל – “ירושלם”
“ירושלם” הינו אלבום ה-18 של חיים ישראל המכיל מגוון של שיתופי פעולה מפתיעים עם זמרים מובילים במוסיקה הישראלית. אלבום זה כמו כקודמיו משלב בתוכו מוסיקה יהודית-שורשית, אלמנטים ים תיכוניים של מזרח ומערב לצד מוסיקה חסידית במטרה לקרב את החלקים השונים בעם זה לזה.



שחר אריאל – “שחר אריאל”
אחרי שנים של יצירה עם אחיו אהוד בצמד “האחים אריאל”, מנפיק שחר אריאל אלבום בכורה המשקף את הקשרים שמצא בין אהבה ואמונה. שחר אריאל חושף אותנו לעוד רובד בנבכי הרגש וכובש בפשטות מעוררת הזדהות וזיכרון ישן אשר מתנקזת לסגנון ייחודי, מקומי ומדויק שללא ספק ירש מאביו המנוח אשף המילים, עם שורשים עמוקים בתוך תרבות המוזיקה הישראלית. הנר של מאיר אריאל עדיין בוער.

אריק איינשטיין – “שיר שחלמתי”
האלבום “שיר שחלמתי” הינו אלבום המאגד את כל 15 אלבומיו של איינשטיין באנתולוגיה באיכות משופרת בין השנים 1969 ועד 1978 הכולל אלבום בונוס אוסף חדש המכיל קטעים נדירים ושיר שיצא לאור לאחרונה. אנתולוגיה שכל אוהב אריק איינשטיין ירצה שתהיה שלו בספרייה הביתית. עבורו, ועבור דור ההמשך. אני אהבתי. ומה איתכם?

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC