דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ארז לב ארי - "איפה את ואיפה אני"

0
ארז לב ארי - "איפה את ואיפה אני"עובדיה חממה מארח את ארז לב ארי - "איפה את ואיפה אני"

3 שנים בדיוק לאחר הפיגוע בארמון הנציב (י' בטבת תשע"ז, 8.1.2017) הושק לפני כחודש אלבום שירים שונה ומיוחד, מבית היוצר של עובדיה חממה. עד כה התגובות לאלבום מרגשות, "מפעל הנצחה מוזיקלי ליוצר דגול וצעיר שהספיק ליצור המון, אך לא זכה לראות יצירתו מתפרסמת"

את השירים באלבום שרים חממה יחד עם בני משפחת אורבך ועם כמה מחבריו למסלול של ארז אורי ארנד וברק וולווביק ויחד עם חבריו לדרך של עובדיה וביניהם: ארז לב ארי, אילן דמרי, יהושע לימוני, יוסי פרץ וגיל עקיביוב.
כעת, משהאלבום כבר יצא לאור במלואו, אפשר וכדאי להתרשם ממכלול היצירה של המשורר הצעיר ארז אורבך הי"ד, להניח בצד את הצל הכבד של המוות והזיכרון, ופשוט ליהנות, להתחבר ולהזדהות עם שירת חייו ולשירים שיש להם חיים משל עצמם.

בדיוק כזה הוא השיר "איפה את ואיפה אני" מתוך האלבום שנכתב על ידי ארז אורבך המשורר הצעיר לאשתו לעתיד (הוירטואלית והמיוחלת, כמובן), המבוצע על ידי ארז לב ארי בדרכו הייחודית, העוצמתית והמשכנעת, משל הוא שר זאת לדמות החסרה בחייו.

"ככלל, אסופת השירים המרהיבה באלבום, היא שירת החיים של נער מתבגר, תלמיד ישיבה וחייל בקורס קצינים, נוצרה והושלמה בתנופה גדולה, מיד כשנחשפתי אליהם במהלך 2018" מתאר המלחין את האוצר הגנוז שקיבל לידיו.
חממה התחבר מיד לשנינות, לתהיות, להומור, לתובנות ולחכמה היהודית הצעירה/זקנה שלו. כבמטה קסם, החזירו אותו המילים הכובשות לגיל עשרים והוציאו ממנו מקצבים ומנגינות "כמו שהייתי מלחין אז, וניגונים כפי שאני תופס אותם היום".
המנגינות הנושבות חיים במילים שהיו חתומות ומונחות להן בתרדמה בין דפי הספר, עכשיו עושות להם כנפיים חדשות בעולם, בתקווה שיתנחלו בלבבותיכם ויעוררו גם אתכם, להשתדל להיות, להיות אנשים טובים שמשתפרים כל הזמן, הולכים וגדלים, אדירים וקדושים.

איפה את ואיפה אני | מילים: סג"מ ארז אורבך הי"ד | לחן, הפקה ועיבוד: עובדיה חממה

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC