דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

כנגד ארבעה אלבומים דיברה התורה | זוהר מלאכי

0

 


כנגד ארבעה אלבומים דיברה התורה | זוהר מלאכי

חג פסח הוא הזדמנות חגיגית להרחיב את האוסף הדיסקים הפרטי [במידה ואתם עדיין רוכשים אלבומים] אז לרגל חג המצות, חג החירות, קבלו ארבעה דיסקים מומלצים לחג ששווה להסכית ולנצור.



יעקב שוואקי - לחיים !  A Toast To Life

אלבום "לחיים" הינו אלבום 11 במספר המאגד בתוכו 13 שירים חדשים בהם משולב פופ עכשווי לצד מוזיקה חסידית ביידיש, עברית ואנגלית. כל שיר יש את הסיפור שלו כדוגמת השירים: "הנה אלוקינו" דברי נבואת ישעיהו (פרק כ"ה ט') ו"יבוא היום" בו משחזר איתמר גלזר מתל אביב את הרגע בו הבין שהוא חי בעולם של שנאת חינם, ועשה צעד להכיר מקרוב את אחים שלו בבני ברק ובא לנחם את משפחת זקבך, אבא של מנחם זקבך ז"ל שנפטר באסון מירון.

 



מרדכי בן דוד - "השפעות"

מרדכי בן דוד, מלך המוזיקה החסידית, מנפיק את אלבומו החדש, "השפעות". בשונה מאלבומים קודמים את כל 11  השירים באלבום חיבר המלחין ר׳ משה יחזקי וויס אליו הצטרף אלי לאופר היוצר והמעבד שתרם בעבר לרפרטואר של מרדכי בן דוד וחוזר לשתף עמו פעולה באלבום זה. בימים אלו שרוחות מלחמה מנשבות טוב שיש לנו השפעות טובות.

 


 

שולי רנד - "שולי שר בניון"

מעטים יודעים זאת אבל אלמלא עמיר בניון, לא היתה לשולי רנד קריירה מוזיקלית. שולי רנד סוגר מעגל באלבום חדש, "שולי שר בניון", שבו הוא מבצע אסופת שירים שעמיר בניון כתב והלחין, בהגשה הייחודית לו. "שולי שר בניון" הינו אלבום רבגוני הנע בין מזרח ומערב, בין אהבה ואמונה. שילוב של שני יוצרים מוכשרים כששיאו של האלבום הינו דואט משותף "כשאנחנו מנגנים".

 

 



אודיה - "אור"

"אור" הינו אלבום בכורה לזמרת והיוצרת אודיה אזולאי המאגד בתוכו 11 רצועות השמעה. אודיה גדלה בבית דתי בצעירותה יצאה בשאלה אך אחרי כמה שנים החלה בתהליך חזרה בתשובה. שיריה עמוקים ונוגעים בנושא הנפש האדם ובורא עולם שילוב מעניין של פופ עכשווי עם נגיעות ים תיכוניות כדוגמת: "אור", "מה אשיב לך", "אבא אין לי שאלות" ו"הביתה לחזור" מפרויקט 'יעלה ויבוא' מחווה ליורם טהרלב ז"ל. אני אהבתי. ומה איתך?

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC