דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

Fwd: "רק תפילה": סינגל בכורה מתוך הפרויקט הייחודי והמסקרן מבית Jtalent

0

 


האם אי פעם חשת שיש לך כישרון, אך אין לך דרך להראות את זה? אתה יכול להלחין, אתה בעל כשרון מוזיקלי, אך לא יודע כיצד לחלוק את זה עם העולם?


ארגון Jtalent הבריטי מציג פרויקט ייחודי מאוד. מייסדי Jtalent, אהרון גולדשמידט ודודי סמט, יצרו פלטפורמה שנועדה לתת לאנשים מוכשרים הזדמנות לקדם ולבטא את הכישרונות הייחודיים שקיבלו מהשם.


כל האמנים ששרים ומלחינים באלבום החדש הם מקהילות מקומיות בבריטניה. האמנים הגיעו לאחר פרסום ממוקד שחיפש אחר כישרונות כאלה. מלחינים רבים מכל רחבי בריטניה, צעירים ומבוגרים, הגישו את יצירותיהם. גולדשמידט וסמט בחרו בקפידה אוסף של יצירות יפות ואיכותיות ושירים אלו יופיעו באלבום הייחודי החדש.


האלבום שכותרתו "תאמין בעצמך", הופק ועובד על ידי הצמד המוכשר אלי קליין ואיצי ברי מישראל, מהמפיקים/המעבדים המובילים בשוק המוזיקה היהודית. איצי ברי אומר, "זהו תענוג עבורנו לקחת חלק בפרויקט זה. הזמרים ששרים את הלהיטים החדשים האלה, בטוח ישפיעו ויפיצו את השירים לציבור הרחב".


לקראת יציאת האלבום כבר בעוד מספר שבועות, אנו גאים להציג את הטעימה הראשונה מתוכו עם הסינגל - "רק תפילה". סינגל זה הולחן על ידי מלחין חדש בשם נחום אברהמס כשעל הביצוע אחראים רוב הסולנים ששרים באלבום החדש.


תהנו!

 


קרדיטים:

לחן: נחום אברהמס

שירה: אהרון גולדשמידט, עקיבא רוזנבלט, נחום אברהמס, יהודה היימן, בנג'י סולומון, יואלי פקטור, דודי סאמעט ואברם ארונסון

נגנים:

תופים: אבי אבידני

בס: נחמן הלביץ

גיטרות: נחמן הלביץ, אבי סינגולדה, הוקלט באולפן טנור על ידי מיכאל צי

פסנתר וקלידים: אלי קליין ואיצי ברי

סקסופון וחליל: דור אסרף

כלי מיתר: Baskay Records

נשפנים: רפי דוידוב, שחר ליבנה

מקהלה: אלי קליין ואיצי ברי

מיקס ומאסטרינג: אלי קליין ואיצי ברי

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC