דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

שירו לו -גיליון חדש יצא לאור -תקצירים

0

מגזין שירו לו חדש יצא לאור כולם מוזמנים לחפש לפני שיגמר .. הנה לכם תקציר


· 30 שנה. ים המוסיקה עבר תהפוכות, סגנונות, זמרים חדשים צצו ואחרים נעלמו, להקות פרחו ואלפי דיסקים זרמו על המדפים. בתוך כל אלה ניצבים, כמו סלע איתן, ירחמיאל ביגון ופרחי מיאמי. מקהלת הילדים הוותיקה שהפכה לשם דבר, ממשיכה ומתחדשת עם השנים, ועם זאת, שומרת על סגנונה המיוחד, הלחנים וההופעות, שהקנו למיאמי בויס את מקומם המכובד בראש הטבלה. לרגל חגיגות ה-30, מגיעים ירחמיאל ביגון והפרחים לשתי הופעות-ענק בישראל. בראיון ל'שירו לו', מספר ביגון על המופעים הצפויים ועל אלה שהיו בניו יורק, ולבקשתנו, חושף כמה סודות מאחורי הקלעים של המקהלה שכבר הפכה למושג, פרחי מיאמי.

· לחגיגות מצטרף זמר ענק וותיק לא פחות: מרדכי בן דוד. מאחוריו כבר 35 שנות שירה, ואת פרחי מיאמי הוא זוכר מאז שלמדו לשיר...שמענו ממנו על ההופעות הצפויות, סוד ההישרדות, זכרונות מימי ה'פרחי' ועוד. וגם: מתי קיבל 250$ להופעה.

· ויש מי שכבר חוגג 40 שנה. שיחת הסלון שלנו התקיימה הפעם במשרדו של ראש עיריית ירושלים, ר' אורי לופוליאנסקי. הוא שוטח את תכניותיו לעיר, מספר על חגיגות ה-40 בזיקה לציבור החרדי, ומבטיח שבעיית הפקקים היא זמנית: הרכבת הקלה בדרך. לופוליאנסקי חושף גם את הצד הפרטי שלו, כראש עיר הקודש: מהי ירושלים עבורו, על מה הוא בכל זאת מצטער ומהן תכניותיו ליום שאחרי. רמז: יד שרה.

· ראיון נוסף הבאנו בגיליון הקיץ, הפעם עם יוחי בריסקמן, מי שגילה לעולם את שוואקי וכוכבים נוספים. ר' יוחי מתגלה כאדם צנוע במיוחד, מה שקצת מקשה על הדיבוב, אבל היה שווה. בגיחה שקיים לארץ לצורך קידום אלבומו החדש, 'פרויקט X 2', נפגשנו עמו במשרדו של מפיק מפורסם אחר, דניאל שרון, והצלחנו להוציא ממנו כמה מילים על ההפקות, הדיסקים וגם סקופ לקינוח.

· אהרן רזאל בראיון סלולארי רגע לפני ההמראה לאמריקה: "הפעם אני מרגיש שהעזתי קצת יותר", כך מגדיר גדול זמרי המוסיקה היהודית-אלטרנטיבית את אלבומו הטרי 'להיות מחובר'. הוא מספר על שיר הקרמבו, על הדואט שהקליט עם יידל ורדיגר עליו הכריז לראשונה ב'שירו לו' ומקנח בחיבתו לבחורי ישיבות ובווידוי אישי.

· עוד בגיליון: פריד ושוואקי מתכוננים לטדי, לבייב ונתניהו בקבלת הפנים, סאטמר מיוזיק, מפתיעים את הרב לאו ושולם פישר, מוטי זיסר חוזר לישראל, שנקר אחרי 25 שנה, הרב מצגר חונך וגוזר בניו-יורק סיטי, שר התקשורת ושר המיליונים גאידמק, גרסטנר והחבר'ה באריזונה, מה קרה לערוץ החרדי באל-על, איש העסקים עובדיה חממה ואנא בכח.

· מדורים: דבר תורה - מאת הרב משה חיים לאו, אחד על אחד - 10 עובדות שלא ידעתם על פי יעקב איזק, בקריצה - ארי גל שובר שיניים, חדשות ואירועים בגלריות, הופעת בכורה - יונתן, ישראל ובריו, גאדג'טס – טכנולוגיה וחדשנות, קטן עלינו - תשבצים ושעשועונים.

· מדריכים: דיסק אינפורמציה – מדסקסים דיסקים, ספרים – כל מה שקורא, מסעדות – גלאט בצלחת, שופינג – מחירים ומותגים, צרכנות – משתלם לדעת.

· טורים: מונה רוזנבלום, צ'יקו בן זימרה, אבי בלומנטל.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC