דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אברהם פריד מגיב על הסערה שהתחוללה נגדו

0

הצלחנו להשיג כמה מילים מאברהם פריד על כל מה שמתחולל בתקופה האחרונה נגדו ונגד ידידו יעקב שוואקי הדברים נאמרו לאלמוני שפגש את פריד באירוע משותף.
הלילה ישבתי עם הרה"ח ר' אברהם פריד באירוע משפחתי ברמת גן, במשך למעלה משעה הוא פירט באוזני את מה שעבר עליו במשך השבועות האחרונים, בסוף השיחה ראיתי בן אדם אחר ממה שהכרתי ושמעתי קודם, ראיתי את הכאב וחוסר האונים, ויותר מכל את האנושיות שצפה מעל הגלים העכורים ששטפו אותנו בשבוע האחרון. [חשוב לי לציין שזו היתה פגישתי הראשונה עם האיש – וכנראה גם האחרונה].

ראשית, מספר עובדות,
א. ר"א פריד אומר שהחוזה בינו לבין החברה שהפיקה את המופע נחתם לפני שלשה חדשים, חלק מעסקנים המעורבים כיום בנושא ידעו מההליכים הנרקמים ולא אמרו דבר.
ב. בחוזה סוכם כי אם ר"א פריד יבטל את ההופעה מכל סיבה שהיא הוא יחויב בסכום אגדי של לא פחות מחצי מליון דולר (500000$). בינתים עד לרגע זה אף אחד מהעסקנים לא הציע להשתתף ולו בחלק מהסכום הנ"ל.
ג. מבחינת ר"א פריד, ההופעה יכולה להתבטל בכל רגע, הוא כמובן לא ידרוש פיצוים המגיעים לו על פי החוזה, אלא הוא מוותר על חלקו ברצון, מבחינה ציבורית ההופעה המדוברת הפכה עליו לנטל, אבל המילה שלו יותר חשובה, מה גם ששוברה בצידה אני חוזר חצי מליון דולר.
ד. במשך שלושת השבועות האחרונים, שום גורם רבני לא פנה לר"א פריד וביקש ממנו לבטל את השתתפותו בהופעה, נשלחו פקסים אנונימיים, כנ"ל טלפונים, אף גורם רשמי לא יצר עמו קשר לשמוע את תגובתו ודעתו, הוא מתעדכן דרך חברים הנגישים ללוחות המודעות בירושלים, ותו לא.
ה. [לפי דרישתו האישית, כל המופע כולל הכניסות הראשיות ודרכי הגישה הינם בהפרדה מלאה, ונעשה בצורה הכי כשרה שיכולה להיות.]


ועכשיו אל הפן האישי,
עם כל הכבוד לעסקנים החשובים הפועלים ללא לאות בנושא משמרת הקדש והצניעות, צריך לדעת דבר אחד, יש כללי התנהגות מנימליים הנדרשים בכל אירוע מסוג זה, והצורה בה הפרשה עברה בציבור הינה תעודת עניות חתומה בשלל צבעים.
לקחת כבוד של אדם, שזכה לגרום שמחה למאות אלפי יהודים בעולם, בטח גם לרוב חברי הפורום הנכבד הזה, לשתות את דמו בראש כל חוצות, להעמידו מול כתת יורים בכיכר העיר מבלי שנתנה לו אפילו זכות להסביר את עצמו, זהו פשע מוסרי ממדרגה ראשונה, אין שום סעיף בשמירת הלשון של ה'חפץ חיים' המתיר פשע כזה, נעשה כאן עוול נוראי לאור היום ואין פוצה פה ומוחה.
יאמרו הצדקנים, וכי מהרהר אתה על דעת מרנן ורבנן שליט"א שלא בדקו את הדבר עד לעמקו וכו', אף אתה אמור להם, יתכן וערבי שירה זה דבר בעייתי, אומר אף יותר כי דעת כותב שורות אלו שערבי שירה הם דבר מיותר ורב ההפסד בהם על התועלת, אולם יש דרכים כיצד לטפל במקרים כאלו, אנשים עם קצת יותר לב יהודי יודעים גם איך לדבר ולא רק איך לפגוע, התאווה הקניבלית הבלתי מוסברת שפשה ברבים וטובים היא אם כל חטאת, היא זו שבסופו של דבר מתירה את הרסן לכל צד, ומפילה רעים וטובים.

אני שב ואומר, אין לי קשר לא לערבי שירה ולא לאברהם פריד, מלבד השיחה שהיתה לי עמו היום אני לא מכיר אותו והוא לא מכיר אותי, אני יודע דבר אחד, מאחורי המודעות המשמיצות יש אדם, שיש לו לב ומשפחה, פוגעים בו והוא נפגע, בועטים בו והוא סופג, אולם דבר אחד ברור, אברהם פריד יצא איכשהו מהסיפור המביש הזה, אבל בקרב הזה - אני ואתה והילדים שלנו – הפסדנו הפסד צורב. חבל.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC