דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

כתבה בYNET על הסינגל החדש של אורלב

0

ומה דוד המלך היה אומר על זה?

זמר חרדי, אמן היפ-הופ ומלך הרינגטונים הישראלי נכנסים לאולפן הקלטות עם מזמור קכ"א בתהלים.


כשדוד המלך ישב וכתב בנוצה מזמורי תהלים, הוא בטח לא חשב שמאות שנים אחר כך פרק קכ"א שלו יקבל מקצב דאנסי וישולבו בו קטעי ראפ. ובכל זאת, אם הוא היה שומע את הגרסה שהכינו יחד הזמר החרדי איציק אורלב, שי 360 ואלון דה-לוקו, לא בטוח שהוא היה מוחה. מוחא כפיים אולי כן.

אחרי הגרסה השאנטית של שבע ומוש בן ארי, החליטו המפיקים של אורלב (בן ה-19 מנתניה) שהגיע הזמן לתת טוויסט אחר למזמור. הביצוע החדש ל"שיר למעלות" הוא למעשה הסינגל הראשון מהדיסק החדש של אורלב, "מתגעגע", הצפוי לצאת בסוכות.

יורם ואזאנא, המפיק המוזיקלי של אורלב, פנה לשי 360 ולדה לוקו, והשניים הסכימו להצטרף להקלטות. "מרגע שהם נכנסו לאולפן התחברנו זה לזה בצורה יוצאת דופן", מספר אורלב. "קלטנו אחד את השני, וכאילו שאנחנו מכירים שנים התחלנו להריץ צחוקים ודאחקות. הם התיישבו באולפן, ותוך 5-10 דקות כל אחד מהם כתב את המילים לקטע שלו בשיר, את הלחן יצרנו יחד".
למה בחרתם דווקא ב"שיר למעלות"?
"זה שיר שמאחד את העם, מטשטש את הגבולות בין חרדים, דתיים וחילונים. כולם מתחברים אליו. זה גם המסר בחיבור שלנו - חרדי ושני חילונים ששרים יחד ויוצרים משהו הרמוני. האחדות זה הכיוון שלי בדיסק, וגם בחיים".

ומה עוד יש בדיסק המתגבש?
"חוץ משיר למעלות, כל השירים הם עם מילים מקוריות שלי שמדברות על האדם, על החיים, על בורא עולם וכמה שאנו זקוקים לו. הסגנון הוא פופ ודאנס מזרחי, וזה מתאים לכולם, לאו דווקא לחרדים או דתיים. אני מקווה שנצליח להגיע לאחדות, אם לא דרך הפוליטיקה - לפחות דרך המוזיקה".
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC