דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מידד טסה פינת אביעד גיל

3

מאת: יואב פרידמן
הביצוע החדש ל"על נהרות בבל" הוא הסינגל הראשון מהאלבום השני של מידד טסה, נער בן 14 מזכרון יעקב. טסה שר כבר מגיל 4 ולפני כשנה וחצי הוציא את אלבומו הראשון שנקרא "מול שלהבת". יכולותיו הקוליות בשירה והכישרון שהוא מפגין בנגינה על פסנתר כבר הפכו אותו ל"נער הפלא" החדש.

מנהלו האישי של טסה הוא הזמר
אביעד גיל, שנתקל בו באחת ההופעות ו"הבין את הפוטנציאל העצום". מאז גיל מפיק חלק ניכר משיריו של טסה והשניים מרבים לעבוד יחד. לדברי גיל, פרט לכשרונו הנדיר בשירה, טסה ניחן גם ב"ראש חריף" ללימודים.

אז איך באמת מסתדרים הלימודים עם הקריירה הנוסקת?
גיל מסביר כי ההפקה קיבלה החלטה אסטרטגית שלא להיענות לכל הזמנה, אלא להופיע רק באירועים חשובים ומרכזיים. בנוסף לכך, לוח הזמנים מסודר כך שטסה ישיר בשלב מוקדם של הערב, ולא יצטרך להישאר עד מאוחר. למרות זאת, לעתים נאלץ טסה לאחר ללימודים ביום שלמחרת.

גיל מספר כי האלבום החדש הזה יכלול שירים בסגנונות שונים - החל ממוזיקה מזרחית וחסידית ועד מוזיקת עולם ורוק רך. על השאלה האם זה לא ימנע מהמאזין "להתחבר" לאלבום עונה גיל: "כולם יוכלו ליהנות ממנו הודות לביצועים של מידד. הוא נותן את הצבע שלו לכל שיר, ולמרות הסגנונות השונים, בשמיעה כללית לכולם יש את אותו גוון".
בתוך כדי כך יש לציין כי אביעד ומידד יצאו באתר חדש ומעוצב , נאחל בהצלחה.
התאזרו בסלנות עד לטעינת השיר

3
( Hide )
  1. ילד מוכשר עם כל מדהים שיצליח .כמו"כ אביעד גיל זמר ענק ויוצר מוכשר

    השבמחק
  2. מידד אתה תותח על

    השבמחק
  3. ילד מוכשר מאוד יגיד רחוק

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC