דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מיתרים בשמי צפת - אייל שילוח

0

לרגל הביקוש ההולך וגובר בעולם למוסיקה יהודית ולרגל פתיחת המחלקה הבינלאומית של הינדיק הפקות, מצטרפים אל הינדיק אמנים בעלי שם עולמי. הראשון שבהם הוא הכנר הבינלאומי אייל שילוח עם אלבומו המשובח "מיתרים בשמי צפת". לאחר שבמשך תקופה ארוכה בה אזל האלבום מן המדפים בשוק, שוב ניתן להשיג את האלבום בחנויות המובחרות וכעת במחיר המיוחד של הינדיק הפקות.

אייל שילוח וחבורתו משתתפים בהפקות רבות, כאשר בין השאר הקליטו כינורות עבור האלבום "אז יבקע" של שרולי גינסבערג, ליוו עם תזמורת הכנרים שבניצוחו את האלבום "מיט קוז'ניץ גישמאק" של ר' משה גוטמן וכן אייל מבצע סולואים יוצאים מן הכלל באלבום "הקם מלכות דוד" של חצר הקודש סדיגורא.

שילוח מופיע באירועים רבים מסביב לעולם ומרגש וסוחף את הקהל בהופעותיו מלאות החן והכישרון, בין השאר על הבמות הגדולות בעולם של מוסיקה קלאסית ועוסק בהפצת מוסיקה יהודית וחסידית המשולבים במוסיקה קלאסית ואתנית ברמות הגבוהות ביותר. מפעם לפעם הוא מארח את אמן הג`אז האגדי אלברט פיאמנטה למופע כליזמרים ברוח ג`אז אתני, עם הרבה נשמה יהודית. עוד יצוין כי אייל הוא בין האמנים הבולטים בפסטיבל הכלייזמרים בצפת וברעננה מידי שנה. אין ספק שהוא הכנר בעל הנשמה הכי גדול בארץ.

אייל שילוח - צילום נתן איבגי

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC