דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מידד טסה בשיר ווקאלי לבין המצרים

6

מנהגי האבלות של ימי בין המצרים הרחיקו מכם את אוסף הדיסקים לשלושה שבועות? ynet מגיש לכם את השיר "מנורה" של אברהם פריד בביצוע ווקאלי - ללא כלי נגינה - מאת מידד טסה

יואב פרידמן - ynet
חובבי מוזיקה מושבעים חשים היטב את הצער המצוין בימי "בין המצרים". המנהג שלא להאזין למנגינות בימים אלה אינו פשוט עבור מי שממלא את כל רגע פנוי בהאזנה לאלבום אהוב, דיסק חדש או תוכנית שירים מוכרת ברדיו.

למרבה המזל, כמעט מדי שנה נזרק בימי בין המצרים גלגל הצלה לחובבי המוזיקה בדמות שיר ווקאלי - ללא כלי נגינה - ששמיעתו מותרת. הלהיט התורן של השנה הוא הביצוע של נער הפלא מידד טסה לשיר "מנורה" של אברהם פריד.

ynet מזמין אתכם להאזין כאן.

"מנורה" מבוסס על מדרש שמבטא את הכמיהה לגאולה, וזו לשונו: "אמרו ישראל לפני הקב"ה, עשינו לך מנורה בימי משה וכבתה, בימי שלמה וכבתה. מכאן ואילך אין אנו ממתינים אלא לאורך". את טסה מלווים בשיר האחים יואל ורולי דיקמן, שמופקדים על קולות המקהלה שמלווים את הסולן. אביעד גיל, מנהלו האישי של טסה, אומר כי הסינגל החדש יופיע באלבום עתידי, שיכיל אך ורק שירים ווקאלים.

"רבים נוהגים שלא להאזין לנגינה בימי ספירת העומר ובימי בין המצרים", מסביר גיל את הרציונל, "מעבר לזה, לצערנו, ישנם לא מעט אנשים שאיבדו את יקיריהם ונמצאים בשנת אבל, וגם הם נוהגים שלא להאזין למוזיקה. אלבום ווקאלי יכול להעניק להם פתרון מסוים".

לפני כמה חודשים הוציא טסה, בן 14 וחצי בלבד, את אלבומו השני שזכה להצלחה גדולה, ולקראת הימים הנוראים הוא עתיד להוציא אלבום שירי סליחות. גיל מספר כי הנער המוזיקלי מוזמן לאירועים בכל רחבי העולם "ואפילו התושבים המקומיים שאינם יהודים מבקשים לקנות את האלבומים שלו".

6
( Hide )
  1. מידד טסה מספר אחד

    השבמחק
  2. מידדטסה פצצה

    השבמחק
  3. מידד אתה גדול ביזכות קולך המצמרר קולך חדר לליבי ועורר בי שאני צריכה להיתחזק וביזכותך וגם ביזכות קולך הצלחת להחזיר אותי ביתשובה

    השבמחק
  4. מידד אשריך ואשרי משפחתך שהם זכו לבן שכזה כל הכבוד לך וביזכותך וגם ביזכות קולך המצמרר היתחזקתי יותר בדת המשך כך
    מוריאל

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC