דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אחרי שני סינגלים מגיע האלבום 'תהילים' של תור מרקי

0

שני סינגלים הספיקו כדי למצב את תור מרקי (49) כמוסיקאי מקורי ולא שגרתי. כעת יוצא האלבום המלא עם פרויקט התהילים. קן ברג'ס הפיק למרקי את אחד האלבומים המעניינים של תשס"ח.

עשרה קטעים מכיל האלבום החדש ויוצא הדופן של תור מרקי, "תהילים". מרקי, מוסיקאי שיוצר מתוך הנשמה, מחובר היה למוסיקה מאז ומעולם. כבר בגיל צעיר עזב את בית הוריו בסאן דייגו, קליפורניה, כדי ללמוד תורה בישיבה בארץ ישראל. בהמשך, כששב לארה"ב, כבר ידע שחייו ישולבו במוסיקה.

למרות שבגרותו חלפה עליו ללא תמיכת ההווי היישיבתי, הרי שלאחר שנפטר אביו הוא שב בסערה אל שורשיו הדתיים. בסיוע פעילי חב"ד, חזר ל"לימוד", בהמשך אף זכה לסיים את הש"ס. לכששב ארצה, בשלישית, בחר להתגורר ולהמשיך את לימודיו בבני ברק "כדי שהילדים שלי יזכו לחינוך כמו שצריך...".

פרויקט הלחנת ה"תהילים" נולד עם השנים מתוך אהבה אמיתית לקומפוזיציה ומוסיקה. פסוקי השירה של דוד המלך מספר התהילים, כבשו את ליבו. מרקי מתחיל לכתוב מנגינות עבור מזמורי תהילים שלמים, תחילה רק למגירה, אבל כשדפי התווים החלו לגדוש את המגירה, יעץ לו רבו "לעשות עם זה משהו". קן ברג'ס (אברהם בר), נטל את החומרים ותרגם אותם לאלבום מרגש ומעניין. המוסיקה משלבת עדינות של נשמה עם קצב מרתק שנוגע עמוק בפנים וחושף את המאזין לעולם מוסיקלי רוחני שונה ומרגש.

הפצה: גרינטק

לשמיעת השיר הנה מה טוב לחץ על פלאי


From תור מרקי - עטיפת האלבום


0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC