דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

יוסי אזולאי 'תפילות' - כרך ב' | 2 סינגלים להאזנה

0
פרוייקט 'תפילות' של הזמר יוסי אזולאי יצא לראשונה לפני שנה וחצי. האלבום הכולל את מיטב מזמורי התפילה היהודית בניגונים מסורתיים, התקבל בחיבוק יוצא דופן, כבש את לב הציבור והגיע לאחרונה למעמד של אלבום פלטינה עם מכירות של מעל 40,000 עותקים חוקיים – הישג נדיר בימים אלה.

מאז צאתו ועד היום מצליח הפרויקט לרגש קהל עצום, יוסי זוכה להצלחה והערכה רבה ומופיע באירועים פרטיים ובאירועי הקהילה היהודית בארץ וברחבי העולם.

לאור הביקוש ונוכח ההצלחה הגדולה, הושלמו בימים אלה הקלטות האלבום "תפילות-כרך ב'"- אלבום המשך אשר ייצא לחנויות במהלך חודש מרץ לקראת חג הפסח.

באלבום זה, ממשיך יוסי את פועלו ונותן מקום לשירי המסורת בנגיעת קול הנשמה הייחודי שלו, המעניק לנכסי צאן הברזל הללו את ההדר המוסיקלי הראוי.

את האלבום הפיק מוסיקאלית נדב ביטון אשר עיבד במשותף עם יוסי את שירי האלבום .
בין השירים הבולטים: שלום עליכם, יגדל אלוהים חי, אם אשכחך ירושלים, מחרוזת שירי תימן, אני העבד, אדון עולם ושבחי ירושלים (בלחן מחודש). כמו כן האלבום כולל בתוכו 2 שירים מקוריים והקלטה נדירה להמנון הלאומי "התקווה".

יוסי אזולאי בתגובה: 'תפילות' הפך מאלבום לשליחות, אם זכית לחבר בין אנשים, להגיע אל חדרי ליבם ולהאיר אותם באור ותקווה ולו פעם אחת, שם תגלה את ההתמסרות לבורא ואת תחושת השליחות שהיא חלק בלתי נפרד מחייך כאומן."

רגע לפני צאת האלבום מוגש לכם סינגל ראשון ובו שני שירים ראשונים מתוך האלבום:

יוסי אזולאי 'תפילת הדרך' – שיר חדש אשר נכתב והולחן ע"י קרן פלס בהשראת תפילת הדרך מן המקורות - לחצו להאזנה








יוסי אזולאי 'והיא שעמדה' – אחד המזמורים האהובים ביותר בתקופה האחרונה שהלחין יהונתן רזאל למילים מתוך ההגדה של פסח. - לחצו להאזנה








יוסי אזולאי תפילות כרך ב

יוסי אזולאי תפילות כרך ב
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC