דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

רועי ידיד - "רגע של ניצחון" | המלצות דיסקים

6

זוהר מלאכי 'דוס מיוזיק'.

רועי ידיד, אחד הקולות המרעננים במוסיקה הדתית-חסידית, הוציא בימים אלו אלבום סולו שני שנקרא 'רגע של ניצחון'. 'רגע של ניצחון' הינו אלבום שלוקח את השומע למסע מוסיקלי חווייתי עם רפרטואר מיוחד של טעמים וסגנונות מוסיקליים. שם האלבום 'רגע של ניצחון' אינו מקרי וזאת בשל אופיו של הדיסק שמתאפיין בשירי אמונה בבורא עולם.

"ובסוף תנצח דמעה חרישית / המחנק בגרון ינצח / ובסוף ינצח מי שיש לו בלב/ אמונה שפושטת כמו ריח". וממשיך בשיר "אתה יודע" שיר שכתב בשל אירוע משפחתי ובו ביקש להקשיב "...ולשנות מיד את הנתיב/ כי המקום שאתה נמצא עומדת בינינו מחיצה/ וזה כואב /אני אומר לך/ עוד תראה יבוא היום והכול ישתנה / ולבסוף בעצמך תגלה שהיית בתוך בועה / במציאות שקרים קבועה / יבוא הזמן אני אומר לך / אתה יודע / זה נוגע / אתה יודע ונוגע/ אבל אתה כאילו לא שומע". ומזכיר לנו "כי החיים הם כמו פרוזדור / לפני הטרקלין ששם האור/ כי החיים הם לנו שביל שאותנו יוביל לאושר בלי רגיל" לבעלי אוזן מוזיקאלית וודאי ישמעו כי לחן פתיחה לקוח מהתוכנית "החיים זה לא הכל".

השמיעה לאלבום משאירה טעם של עוד וזאת בזכות נועם חייט אשר מוציא את המיטב מרועי ידיד. וכמובן לרועי ידיד אשר ממשיך להביא לידי ביטוי את האיכות הווקלית הנדירה שלו. אני הצטרפתי-מה איתכם?
6
( Hide )
  1. רועי ידיד - אומן אמיתי!
    אהבתי מאוד את השיר החדש נדיבים.
    מישהו יודע אם אפשר לקנות את האלבום דרך האינטרנט?

    השבמחק
  2. לאנונימי זה הכתובת לרכישה:
    http://www.envey-hagefen.co.il/index.asp?catID=46242&siteLang=3
    אני רכשתי - שווה כל שקל!!!

    השבמחק
  3. זוהר שיחקת אותה!

    השבמחק
  4. אני פשוט מכורה לקול של רועי ידיד ולא משנה מה הוא שר. אפילו קאוורים הוא שר יותר טוב מהמקור חח.. אבל בדיסק הזה! הוא פשוט התעלה על עצמו! איזה שירים יפהפיים שיושבים בול על הקול המהממם שלו! לי יש כבר 5 דיסקים שלו! :-) בהצלחה רועי!

    השבמחק
  5. http://www.envey-hagefen.co.il/index.asp?catID=46755&siteLang=3
    אפשר דרך הקישור המצורף או באתר ענבי הגפן של נועם אחלה דיסק לי יש כבר תהנו!!!!

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC