דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אוהד מושקוביץ | דוסיפדיה

'זוהר מלאכי' - דוס מיוזיק.

אוהד מושקוביץ נולד וגדל בבלגיה, שם החל כבר בגיל צעיר את דרכו המוזיקאלית כאשר שימש כנער מקהלה עד שפתח בקריירה מוזיקאלית. בשנת 2003 הוציא את אלבומו "או!" בניהולו של דוד פדידה השניים חברו לגדול המלחינים היהודים יוסי גרין שלקח את אוהד תחת חסותו והלחין לו את מרבית שירי אלבומו הראשון.

הצלחת האלבום, החל אוהד להופיע על בימות המופעים הגדולים בעולם: מדיסון סקוואר גרדן, לינקולן סנטר בניו יורק, וומבלי בלונדון ועוד, שיריו נכנסו לפלייליסטים של תחנות הרדיו והחלו להיות מנוגנים בכל אירוע יהודי בעולם.

בשנת 2005 נבחר כאוהד מושקוביץ זמר השנה בטקס 'אנשי השנה' של המוזיקה היהודית בישראל, ומיד לאחר מכן החל לעבוד על אלבומו השני, "או!2" ,שיצא בשנת 2007. גם אלבומו השני התקבל בברכה בעולם המוסיקה היהודי, ומכר עשרות אלפי אלבומים. קולו המיוחד של אוהד מאפשר לו לשיר במגוון סגנונות רחב ונדיר.

בשנת 2009 הוציא אוהד מושקוביץ יחד עם המוזיקאי גרשון פריישטט את אלבומו השלישי "המוסיקה שלי" בוא שילב שירים חדשים וישנים, בעיבודים חדשניים ומיוחדים. באלבום זה ביצע אוהד את השיר "בואי כלה" בלחן של ליאונרד כהן, השיר הפך ללהיט בקרב חופות יהודיות ברחבי העולם. בימים אלו מוציא אלבומו הרביעי, "אחד יחיד ומיוחד".

קישורים:
צפו: אוהד מושקוביץ בראיון לקול חי
אוהד מושקוביץ בסינגל חדש "מנעי קולך"
מסוף השבוע: אוהד מושקוביץ 'אחד יחיד ומיוחד'
אוהד מושקוביץ בסינגל שני "אנו בניך"
וידיאו מיוזיק - מוזיקה וקליפים של אוהד מושקוביץ - דוס מיוזיק
סריקבנט - אוהד מושקוביץ ברשת
אוהד מושקוביץ - דיסקוגרפיה
המזכירה - ראיון עם אוהד מושקוביץ
none
made with by DOS MUSIC