דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

היכל הניגון - יעלה אלישבע // המלצת דיסק

0
זוהר מלאכי 'דוס מיוזיק'. 

"תן לי לראות את הטוב תן לי לדון לכף זכות כל יהודי / ועל ידי זה כך נעשים ניגונים ומתברר הטוב מן הרע / ואז אזמרה לך אלוקי בעודי בעודי / כן ככה אזמרה לך אלוקי בעודי בעודי / לכל אדם וגם בי יש גם סלילים נכונים שרק אותם צריך לך לחפש / ולהיות בשמחה ולהרחיק העצבות ולא להפסיק לנגן את האזמרה לך אלוקי בעודי בעודי / כן ככה אזמרה לך אלוקי בעודי בעודי / כן ככה אזמרה לך אלוקי בעודי בעודי / כן ככה אזמרה לך אלוקי בעודי בעודי"



בחג החנוכה תשס"ט הוציאה הזמרת יעלה אלישבע את אלבום הבכורה שלה, "היכל הניגון". האלבום "היכל הניגון" זכה לביקורות נפלאות, אולם בשל העובדה שיעלה אלישבע היא זמרת חוזרת בתשובה ושרה לנשים בלבד האלבום לא זכה לחשיפה ראויה היות וקהל היעד שהוגדר היה מצומצם למדי. העובדה שהאלבום "היכל הניגון" לא יגיע ללב כל החפצים לשמוע, לא נתנה ליעלה אלישבע מנוח. ולאחר שנה וחצי של חיפושים אחרי הזמרים המתאימים, יוצא כעת האלבום בגרסא חדשה, הפעם בביצוע של זמרים מוכרים וטובים: אהרון רזאל, אילן דמרי, גד אלבז ועוד רבים וטובים.

האלבום "היכל הניגון" הוא אלבום המכיל 11 רצועות השמעה אשר משלבים שירי תפילה והודיה לבורא עולם עם השפעות מוזיקאליות ממזרח ומערב. אלבום זה הינו מעין מסע רוחני לתוך הנשמה, המלווה במוסיקה ייחודית, מקורית ושמימית כדוגמת: "אבדת בת מלך" בביצוע של גד אלבז ו-"אזמרה" בביצועו של אילן דמרי. אני אהבתי - מה איתכם?
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC