דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

טעמן מגישה: סל אנרגיות לטסים לאומן

0
סל מוצרי מזון אנרגטיים מטעמן, לטסים לאומן!

רבבות עמך בית ישראל הטסים לאומן בראש השנה, מודעים ודאי לכמויות אנרגיה להם נזקק גופם בימי המסע. השעות הארוכות בהמתנה בשדה התעופה, שעות טיסה, העומס בנחיתה ושעות הנסיעה לציון הקדוש, דורשים את שלהם. גם העובדה שמדובר לרוב, בשעות שינה רבות שמ'פוספסות' בשל הנסיבות, מתישה את הגוף ומביאה למסקנה כי הם יאלצו לתדלק את גופם באמצעות מוצרי מזון שיטענו אותם בכוח גשמי לקראת המאמץ הרוחני החשוב בימים הנוראים. בטעמן מכירים היטב בצורך של הנוסעים למוצרי מזון איכותיים, זמינים ושאינם דורשים בישול או חימום, ומציעים סל מוצרים שיסייע לכם באנרגיה לקראת הטיסה, השהות בציון והחזרה מאומן.

• מגוון דגני הבוקר של טעמן העשירים בוויטמינים שיספקו את הפחמימות - אנרגיה ותחושת שובע לאורך זמן וסיוע בשמירה על רמת סוכר יציבה בדם.
דגני 'על הבוקר' בחמישה טעמים נבחרים: שלווה תפוחה ממותקת, טבעות דגנים בטעם תפוח וקינמון, פצפוצי דגנים בטעם שוקו, כדורי דגנים בטעם שוקו, כדורי דגנים בטעם פירות.
• שימורי טונה וסרדינים על סוגיהם, העשירים בסידן ובאומגה 3 ו-6 ומשומרים בשמן קנולה המשדרג את ערכם התזונתי בסמוך לדיג ומשמר את טריותם טעמם ויתרונם התזונתי מספקים מלאי של חלבון, "שריפת" המזון והפיכתו לאנרגיה. בסדרת הסרדינים: פילה סרדין, פילה סרדין בשמן זית, סרדינים בשמן צמחי בטעם לימון, סרדינים בשמן צמחי עם רוטב עגבניות ועוד. בסדרת הטונות: טונה במי מלח, בשמן צמחי, שמן צמחי בטעם לימון, שמן צמחי בטעם פלפל חריף, שמן צמחי בטעם לימון ועוד.
• שוקולד שוויצרי מתוך סדרות השוקולד האיכותי. עם סוכר או בלי, מריר או חלבי בנוסחה דקה ובמילואים שונים, נוגט, שברי אגוזים ועוד. לשנה מתוקה


0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC