דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

זוהר מלאכי מסכמת את שנת תשע''ב

זוהר מלאכי מסכמת את שנת תשע''ב
0

סיכום שנת תשע"ב במוזיקה היהודית | זוהר מלאכי


לאחר אין ספור התלבטויות ושמיעת שירים כתבת אתר "דוס מיוזיק",זוהר מלאכי,מסכמת שנה במוזיקה היהודית. אז מיהו שיר השנה, אלבום השנה, תגלית השנה, קליפ השנה ומופע המוזיקה החסידית של השנה הכל בכתבה הבאה.


שיר השנה: "לאן אליך מרוחך" של עמיר בניון

נגינת הפסנתר של אודי תורגמן ונגינת הצלו של מאיה/מיה בלזיצמן בתחילת השיר והמילים הגבוהות של מרים בניון לצד יכולתו של עמיר בניון לקחת כל אות ואות ולהחיות אותם הופכת את השיר "לאן אלך מרוחך" ללא ספק ליצירה אומנותית שהופכת את השיר לשיר השנה. ומוקדש באהבה רבה לעוזי חיטמן ז"ל.



אלבום השנה: עמיר בניון "עץ על מים"

לאחר תשעה אלבומים בהם כתב הלחין ושר הוציא השנה עמיר בניון אלבום נוסף עשירי במספר,"עץ על מים". זוהי הפעם הראשונה שבו עמיר בניון מרשה לעצמו לשיר שירים של אחרים. אז אם כבר מה יותר עדיף משירים שכותבת מרים,בת זוגתו לחיים. ללא ספק אלבום "עץ על המים" הציב רף גבוה לשאר האלבומים שיצאו השנה ובטחוני שאלבום זה עתיד להיות נכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית בפרט.

תגלית השנה: בובה מייסעס

"בובה מייסעס" [בתרגום לאנגלית:"Buba Myses"] הינו פרוייקט של נתי שיש ושי ברק המספר את סיפורם של ג'וש פרידמן וחבורתו, להקת בובות שעושה מוזיקת רוק בועטת במיוחד מעין גרסה חילונית ללהקת הבובות "רד בנד" אשר בשל כך זכתה לפרסום רב בתקשורת החילונית. להקה זו משלבת בתוכה מוזיקה רוקיסטית ברוח יהודית ייחודית והכי חשוב איכותית.



קליפ השנה: ליפא שמעלצר - "תנתק את הטלפון"

ללא ספק ליפא שמעלצר הצליח לעורר באז ברשת ובתקשורת כשהנפיק את הקליפ "תנתק את הטלפון" יש יאמרו שזה קליפ רחמנא ליצלן ויש יאמרו שזה קליפ עשוי ברמה. מה שבטוח אל תשכחו לנתק את הטלפון.



מופע המוסיקה החסידית של השנה: "המוזיקה שאנחנו אוהבים"

"המוזיקה שאנחנו אוהבים" [בתרגום לאנגלית:The Music We Love""] הוא אחד הקונצרטים המבוקשים ביותר בארה"ב השנה השתתפו שם זמרים חדשים לצד ותיקים כדוגמת: להקת היום השמיני, להקת שלשלת, ישי לפידות ועוד רבים וטובים
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC