דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

יקבי ברקן: מרלו, קברנה ואלטיטיוד נפגשו בסוכת השלום

יקבי ברקן: מרלו, קברנה ואלטיטיוד נפגשו בסוכת השלום
1
שנת תשע"ג, צפויה להיות שנה מרגשת מאוד בברקן, היקב נערך לקליטה של כ- 10,000 טון ענבים מכרמיו הפרוסים בכל רחבי ארץ ישראל, מהגליל בצפון ועד מצפה רמון בדרום. זאת הזדמנות טובה להרים תפילה להצלחה ושגשוג של כל אחד מאתנו, באופן פרטי ובאופן כללי. יקב ברקן מאפשר ללקוחותיו לאייש את הסוכה בסל יינות ברקן קלאסיק או רזרב, להרים כוס יין לחיים טובים ולבשורות טובות.

"בפרוס השנה החדשה אנו שמחים להציג יינות שאנו אוהבים במיוחד ואשר מייצגים את השאיפה שלנו לעשות יינות איכותיים ברמות מחיר שונות", אומר ניר גל, מנהל שיווק יקבי ברקן וסגל. לכן, אך טבעי היה שיחד עם החגיגות להשקת סדרת אלטיטיוד האלגנטית והיוקרתית, יציג היקב יינות מסדרת קלאסיק במבצעי 4 ב -100 שקלים ברשתות השיווק.

בסדרת קלאסיק ורזרב של יקבי ברקן, יינות זניים קלאסיים המרכיבים את סל היינות האיכותיים בעולם וכאלה הצוברים תאוצה בארץ- קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, פינוטאז' אמרלד ריזלינג. יינות סדרת רזרב הם יינות מתיישנים בחבית, מהסדרות הותיקות והמוערכות בעולם היין. סדרת קלאסיק, סדרה של יינות צעירים ופירותיים, גם היא, מאפשרת מגוון רחב מאוד של יינות במחירים שווים לכל כיס ולכל אירוח - לשבת, לחג, לסעודת חול המועד בסוכה לשמחות ולאירועים.

היינות ששום סוכה לא תהיה השנה, שלמה בלעדיה: רזרב מרלו, וקלאסיק קברנה סוביניון.
   
מרלו בסדרת רזרב נחשב לאחד מאבני היסוד של יקב ברקן וזוכה למוניטין רב בזכות שנים של איכות עקבית. כל יין זני בסדרה מורכב מתמהיל של מספר כרמים, המייצרים בסופו של דבר יין מאוזן ונעים לשתייה. מרלו רזרב מבציר 2009 הוא יין פירותי, המדגיש את טעמיו השזיפיים של מרלו ישראלי, אך אינו נוטה לריבתיות האופיינית למרלו שאנו מכירים בישראל.

מחיר מומלץ לצרכן, מרלו רזרב: 65 ₪

1
( Hide )
  1. ברקן הוא יין די מוכר בישראל והוא תפס נתח שוק די גדול, אך בשנים האחרונות אנשים מעדיפים לחכות למצבעים של יינות איכותיים יותר, כמו יקבי גמלא, יקבי דלתון או יקב 1848. מדובר ביין ישראלי מעט יקר יותר, אך מדובר ביין מאיכות גבוהה יותר מיינות הממוצעים של ברקן

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC