דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

יינות ברקן מככבים בהמלצות מגאזין היין הבינלאומי

יינות ברקן קלאסיק מככבים בהמלצות מגאזין היין "דקאנטר"
0
יינות ברקן קלאסיק מככבים בהמלצות מגאזין היין "דקאנטר"


כתב העת הבריטי Decanter נחשב לאחד משני כתבי העת הבולטים והמשפיעים ביותר בעולם, בתחום היין. בגיליונו האחרון הוא סוקר את תעשיית היין הישראלית, את היסטוריית ענף היין בארץ ישראל מאז ומעולם, ומחמיא לתנובת הבציר הישראלית. 

במסגרת כתבה מקיפה על השיפור המתמיד והאיכות של יינות ישראל, המליץ המגזין על 6 יינות ישראלים שמשכו את תשומת ליבו יותר מכל. לצד יינות יוקרה הנמכרים במחירים מעל 100 ₪, בחר המגזין גם ביינות סוביניון בלאן ומרלו מסדרת קלאסיק, שאותם אפשר למצוא ברשתות השיווק במחיר של כ-30 ₪, מחיר מפתה במיוחד ליין שהומלץ על ידי מגזין מעודן כה נחשב. מתברר, שבמקביל ליוקר המחיה המשתולל, מציב העולם נקודת אור אופטימית. משמח לדעת שבארץ יודעים להכין יינות שזוכים להערכה ושניתן להשיג במחיר השווה לכל כיס.

המאמר הבולט בכתב העת, זכה לכותרת "ישראל – מזרח הים התיכון, לא המזרח התיכון". כותבת המאמר חולקת כבוד ליינות הישראליים, בנוסף היא מציינת כי תעשיית היין הישראלית "תפסה ביטחון" ועובדת כיום עם זנים ים תיכוניים. יקבי ברקן, החלוצים בגידול זנים ים תיכוניים, עושים זאת בהצלחה כבר שנים ולראייה הפינוטאז', פטי ורדו וקריניאן מוצלח שהתארח בסדרת רזרב.

סדרת קלאסיק של יקבי ברקן, היא מהסדרות הנמכרות ביותר בישראל עם מכירות של למעלה ממיליון בקבוקים בכל שנה. הסדרה זוכה להצלחה רבה גם בשוק הכשר שמעבר לים בזכות איכותה. ליינות ברקן הכשר מהודר של רבני חוג חתם סופר פ"ת.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC