דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

בחנוכה הקרוב: קרקס אמריקנו חובש כיפה

0
קרקס אמריקנו 'חובש כיפה'

ימי חנוכה וזאת כבר מסורת, מביאים עמם את מופע הקרקס הייחודי לציבור הדתי והחרדי: והשנה אמריקנו, חובש כיפתו בחנוכה בחולון.
 
חברת טבת הפקות מפיקה אירוע אקרובטיקה מרהיב בכיכובם של לוליינים ברמה בינלאומית עם צוותים מכל העולם (סין, רוסיה, ספרד וגם ישראל!). הקרקס מגיש לכם כשעתיים של פעלולים מדהימים, מצחיקים ומרגשים. התכנית החדישה מבוססת על פעלולים שונים שיצמידו את הילדים למושבים (וגם את המבוגרים ש'רק באו ללוות את הילד'...). 

עשרות אומני במה מהשורה הראשונה מראים יכולות יוצאות דופן: קטעי קפיצה וטיפוס, נערי גומי ומשחקי תעלולים מצחיקים. למשל, האופנועים מעופפים. קרקס אמריקנו הוא השלישי בעולם והראשון בישראל, המציג את קטע הפעלולים הנועז והנדיר הזה בתוך אוהל קרקס נייד, מטרים ספורים מהקהל. שלושה אופנוענים אמיצים ובעלי תעוזה לא שגרתית מצרפת, גרמניה וישראל, מעופפים על אופנועיהם מרמפה אחת לרעותה, מרחק של כ- 12 מטרים!! – תוך שהם מבצעים תרגילים עוצרי נשימה בעודם באוויר, בגובה של 8 מטרים, ללא רשת אבטחה וללא כבלי בטחון. 
קפטן מוניוז הוא התותח אנושי – הקפטן החביב מגיע מארצות הברית כדי להראות לקהל הישראלי כיצד הוא נורה מתותח ענק וטס מקצה אחד של הבמה היישר לצד השני – מרחק של כ- 25 מטרים. זאת הזדמנות נדירה לצפות בקטע קרקס קלאסי שמעולם לא הוצג בארץ.
ממקסיקו מגיע הסופר אוטו - מכונית שיודעת לא רק לנסוע, לרצד באורות לייזר ואפילו לדבר. המכונית הזו גם יודעת להפוך עצמה למשהו אחר לגמרי.
גדול ליצני אמריקה הלטינית ואחד האנשים המצחיקים בעולם מככב ב'אמריקאנו חובש כיפה'. הנס המטורלל לא מפסיק להפתיע ולשעשע את הקטנים והגדולים. אנשים הרגישים לצחוק עלולים להתפתל מכאבי בטן... מרוב צחוק!!
מסין מגיעה לקרקס קבוצת צ'יינה צ'אן לאחר שקטפה פרסים בפסטיבלי קרקס בהולנד ובאיטליה, הקבוצה היוקרתית מסין מציגה שני קטעי אקרובטיקה מרהיבים שהופקו במיוחד למופע זה. החל מזינוקים בלתי אפשריים בין עמודים מתנדנדים (Swaying Poles), דרך קפיצות מרהיבות על טרמפולינה ענקית, וכלה בזינוקים מסובכים מנדנדה מסוכנת דרך חישוקים קטנים הנישאים אל על.
האקרובט אוקראיני המרחף מול הקהל בקטע אווירי וקסום, קטע להטוטנות זוהר בחושך; אקרובטיקה קבוצתית וירטואוזית; קסמים, והפתעות רבות אחרות!
מופע אמריקנו מותאם לכל כיס. מחירי הכרטיסים מותאמים למשפחות ברוכות ילדים. ונעים בין 139 שקלים ל 79, קיימות הנחות נוספות בכרטיסי אשראי, וועדים וקבוצות גדולות ושם עלות הכרטיס מוזלת עוד יותר.
המוסיקה, התכנים ומזנון הקרקס  - כשרים והותאמו לציבור הדתי, האומנים המשתתפים בו – גברים בלבד. אמריקנו חובש כיפה יפעל בחנוכה תשע"ג בימים ראשון, שלישי וחמישי, שלוש עד ארבע פעמים ביום, באתר הסמוך לספארק ימית 2000 בחולון.

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC