דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מארז ה-D.V.D של 'קומזינג 2' של 'המנגנים' בחנויות!

0


"וכל העם רואים את הקולות": מארז ה-D.V.D של 'קומזינג 2' של תזמורת "המנגנים" בחנויות!ת

מערכת 'דוס מיוזיק'.

בעקבות המבצע הצבאי של צה"ל בעזה והמערכה בערי ישראל, החליט מנהל ומפיק תזמורת "המנגנים" שלום וגשל על עיכוב במעט בהוצאת מארז ה-D.V.D המדובר של פרוייקט 'קומזינג 2'. אבל כעת - שהשקט שב אל ערי ישראל, יוצא המארז אל החנויות.

בנוסף לאלבום שמע כפול שיוצא במהדורה שנייה לאחר שאזל מן המדפים.

האלבום לצפייה, מתעד את ליל הקומזיץ ההיסטורי שנערך בירושלים, בהשתתפות מאות בחורי ישיבה המלווים בשירה אדירה וסוחפת את גדולי הזמר החסידי העולמי בני פרידמן, יידל ורדיגר, שלמה כהן, אהרן רזאל וחיים ישראל. שמבצעים קלאסיקות חסידיות מכל הזמנים, לצד לחנים חדשים מרגשים. כשעל הכל מנצחת תזמורת "המנגנים" המורחבת בהרכב של 25 נגנים על במה אחת בניצוחו המוסיקלי של הסולן והמנהל המוסיקלי של התזמורת מוישי רוט.

החלק האחרון של ה'קומזינג' כולל טיש שבת ארוך ומיוחד, הכולל את מיטב שירי השבת מכל עדות וחצרות ישראל, ונפתח בביצוע אינסטרומנטלי מיוחד לניגון המרטיט 'קה אכסוף', המושר בליל שבת בכל רחבי העולם היהודי.


למארז ה-D.V.D, מצורפים עוד מספר הפתעות מעניינות, כדוגמת קליפ "מאחורי הקלעים", המתעד את ההכנות, ההפקה, והאווירה הישיבתית המיוחדת במהלך הערב. וכן הקליפ הרשמי של הזמר העולמי שלומי גרטנר וחברי התזמורת, שצולם במיוחד לפרוייקט.

כפי שאפשר להתרשם מקליפ התקציר המצורף, איכות הצפייה היא בין הטובות שנראו בעולם המוסיקה החסידית (HD), ההפקה הטכנית - מושלמת, המוסיקה - מרגשת ועוצמתית, והשירה - ובכן, על שירת ה'קומזינג' לא צריך להרחיב...

בשבוע הקרוב יעלה קמפיין ייחודי ומרתק, שילווה את השקת 'קומזינג 2' בישראל ובעולם.

כמו-כן, בעקבות שאזל מן המדפים אלבום השמע הכפול, תצא השבוע מהדורה שנייה.


'קומזינג 2' לצפייה - בחנויות המוסיקה החסידית.

צפייה מהנה!
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC