דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מנכ''ל מאוחדת השיק בנתיבות מרפאה מרווחת ומשוכללת

0
מאוחדת בנתיבות מתחדשת במרפאה מרווחת ומשוכללת

תושבי נתיבות, לקוחות מאוחדת,  התעוררו השבוע למרפאה חדשה מרווחת  בשד' ירושלים 170 בעיר. המרפאה מתפרסת על מספר קומות ונותנת מענה לשירותי בריאות מגוונים. במרפאה - שירותי רפואה ראשונית, רפואה מקצועית, מרפאת שיניים, מכון פיזיותרפיה ושירותים נוספים. בקומת הקרקע - מוקם בית המרקחת.
לטקס חנוכת המרפאה הגיעו רבני העיר : רב העיר הגאון הרב פנחס כהן, רבני הקהילות הרב שמואל מונטג והרב דנון דנין, מנכ"ל מאוחדת – פרופ' אשר אלחיאני, סמנכ"ל תפעול – עוזי ביתן, מנהל מחוז דרום במאוחדת נמרוד אלון, מנהל המרחב –  יצחק שושני, מנהל תיאום  מגזרים במאוחדת ד"ר דוד מורל, ד"ר מוריס ביטון מחב' אסיא, מנהלי ועובדי המרפאה וכמובן תושבי העיר.

לאירוע במרפאה קדם ביקור של המנכ"ל פרופ' אלחיאני, בישיבתו של המקובל הרב יורם אברג'ל. הרב ברך את ראשי מאוחדת במחוז וסיפר על היכרותו רבת השנים עם מנכ"ל מאוחדת. 

בטקס גזירת הסרט אמר רבה של נתיבות רבי פנחס כהן, כי התרשם לטובה מסיסמת מבצע קידום הבריאות של מאוחדת "השתדלות". הוא קרא לתושבים להשתדל ולא להזניח את ההקפדה על הבריאות. פרופ'  אלחיאני, סיפר בדבריו בערגה רבה על תחילת דרכו כרופא לפני כ-30 שנה עת שימש כרופא קהילה בנתיבות. בתפקידו זה התוודע לציבור החרדי וזכה  ובין מטופליו היה הבבא סאלי  ורבה של נתיבות הרב כדיר צבאן – זצ"ל. "נתיבות ותושביה אינם זרים לי. המקום היה לי לבית ומורה לחיים. כאן עיצבתי את השקפתי בדבר המחויבות והחיוניות למתן שרותי רפואה בהתאמה אישית, המחייבים בראש וראשונה להכיר את אורח חייו ותרבותו של המטופל". פרופ' אלחיאני ציין כי, מאוחדת כארגון המעניק שרותי בריאות, מחויבת לבריאות אקטיבית המתבטאת בכך, שהיא אינה ממתינה שהלקוח יחלה, אלא מעודדת אותו ומסייעת לו לאמץ אורח חיים בריא.



0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC