דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

תמונות: ביקור משלחת חסידות סאטמער ביקבי ברקן

0
מרכז המבקרים של ברקן-סגל:
"צדיק בא ליקב"

ביקבי ברקן מסכמים בסיפוק ביקור רב רושם, ביקב ובמרכז המבקרים בחולדה, בתום ביקור בנו של האדמו"ר מסאטמר שליט"א, הרב יעקב בער טייטלבוים רבה של שכונת סאטמר בסיגט ניו יורק. הרב, יחד חותנו של האדמו"ר, הרב אלעזר טייטלבוים ביקרו בכרמי ברקן, ביקב המשוכלל ובמרכז האריזה האוטומטי.  חותנו של האדמו"ר מסאטמר נחשב למומחה לכשרות מזון, ומשמש כאחד מרבני בד"צ "ייטב לב" של קהילת סאטמר בעולם היהודי. 

ביקור המשלחת ביקב ארך כשלוש שעות, הרבנים הביעו את התפעלותם מסדרי הכשרות בכל ההיבטים ומהרמה הגבוהה של ההקפדה הנהוגה במקום, מרמת השתיל בכרם, דרך הפיקוח הממוחשב על דיני הערלה ועד למילוי הבקבוקים, שנעשה עם כל דקדוקי הכשרות והחומרות הנהוגות בברקן. את משלחת רבני סאטמר ליווה ראש בד"ץ חוג חתם סופר פ"ת, הרב דייטש שליט"א, יחד עם משגיח יקבי ברקן-סגל, ר' יוסף יהודה פרוימוביץ'. 
לביקור זה השלכות רבות, בין השאר על מעמד תוצרי ברקן בשוק היין הכשר למהדרין מעבר לים בכלל, ובארה"ב בפרט. ברקן נחשב לשחקן מרכזי בקהילות היהודיות בחו"ל, ואכן קהילת סאטמר התעניינה תמיד ביינות המשובחים שמפיק היקב, אולם עד לביקור הנוכחי, לא התקבלה התמיכה והחיזוק ה"כשרותי" של רבני החסידות, שנחשבת לגדולה בעולם. כעת מעריכים כי יינות היוקרה של היקב יפארו את שולחנות הק' גם בחצר זאת.

ליינות ברקן הכשר מהודר של רבני חוג חתם סופר פ"ת.

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC