דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ברקן משיקה 4 כוסות 3 יינות ואסמבלאז' אחד

0
פסח תשע"ג בברקן:
 4 כוסות, 3 יינות ואסמבלאז' אחד

סדרת אסמבלאז' שהשיק היקב אך לפני שנתיים היא סדרה המייצגת נאמנה את שאיפתו להכיר לעומק ולמצוא את הביטוי האידיאלי של הטרואר הישראלי. הסדרה כוללת שלושה בלנדים שכל אחד מבטא אזור יין אחר בארץ איתן מייצג את הרי ירושלים, ריחן את הגליל העליון וצפית – את אזור שפלת יהודה.
לשמחתנו הסדרה זוכה מרגע השקתה לחיבוק בקרב קהל אוהבי היין.

ריחן - הוא בלנד מאזור עלמה שבגליל, המבוסס קברנה סוביניון עם מעט סירה ומרלו ונקרא ע"ש הר ריחן. בין טעמיו הבולטים הם פירות יער אדומים ושחורים, עם מעט פלפול האופייני לסירה. היין יבש  ועל כן ייחודי בנוף היינות הישראלים הנוטים למתיקות עדינה. החלקות השונות נבצרו בנפרד, כל חלקה במועדה, ויושנו בנפרד בחביות אלון במשך 12 חודשים. היין בוקבק, ללא זיכוך ולאחר סינון קל בלבד.
איתן - נקרא על שם הר איתן, המהווה נקודת ציון בולטת בהרי ירושלים. ענבי היין נבצרו בכרם קריית ענבים. כרם יפיפה זה פרוש על גבי טרסות של אדמת "טרה רוסה" אבנית, חלקן צרות וחלקן רחבות יותר, בגובה של כ- 700 מ'. היין מורכב משלושת הזנים השחורים הגדלים בכרם זה: שיראז, מרלו  וקברנה סוביניון. החלקות השונות נבצרו בנפרד, כל חלקה במועדה, ויושנו בנפרד בחביות אלון במשך 12 חודשים. היין בוקבק, ללא זיכוך ולאחר סינון קל בלבד.
צפית השלישי בסדרה, נקרא על שם תל צפית שבשפלת יהודה, אחד מאתרי הנטיעות הוותיקים של ברקן. . זהו בלנד לא שגרתי, המשלב מספר זנים ים תיכוניים מרסלן וקאלדוק וקריניאן עם מעט פינוטאז'. מדובר בזנים מיוחדים אשר אוהבים מזג אוויר חם כפי ששורה באזור השפלה. ניתן להבחין בטעמי פרי אדום טרי, עם קצת פטל ועוד קצת תבלינים. גם כאן מדובר ביינות אשר התיישנו 12 חודשים.

"גם בחג החירות אנו שמחים להציג יינות שאנו אוהבים במיוחד המייצגים את השאיפה שלנו לעשות יינות איכותיים", אומר ניר גל, מנהל שיווק יקבי ברקן. "עולם היין נמצא בהתפתחות מתמדת אל עבר יינות איכותיים ומורכבים יותר, והחיבוק שסדרת אסמבלאז' מקבל בקרב חובבי היין מוכיח זאת".
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC