דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אלעד מערכות מרחיבה את פעילותה בתחום המובייל

0
אלעד מערכות מרחיבה את פעילותה בתחום המובייל וממשקים מורכבים ורוכשת את פעילות התוכנה של חברת מובייל-יו מקבוצת סמרטיקס

חברת אלעד מערכות הודיעה היום על רכישת פעילות התוכנה של חברת מובייל-יו מקבוצת סמרטיקס, מן החברות המתקדמות בישראל בתחום פתרונות התוכנה, ה- WEB והמובייל. חברת מובייל-יו מתמחה בפתרונות תוכנה, WEB ומובייל, מבוססים על תשתיות מיקרוסופט.

במסגרת הרכישה יצטרפו מומחי הפיתוח של חברת מובייל-יו לחטיבת התוכנה של אלעד מערכות, וימשיכו לספק שירותים ללקוחות הקיימים וללקוחות חדשים. בין הלקוחות של מובייל-יו ניתן למנות את שיבא ואסותא, להם סיפקה החברה פתרונות רבים ומורכבים בתחום המובייל לעולם הבריאות. במסגרת פרוייקט "שיבא ישיר" ביצעה החברה פרוייקט להנגשת המידע הרפואי למטופל וב"אסותא דוקטור" – פותחה אפליקציית מובייל לרופאי אסותא, אשר מנגישה את התיק הרפואי של המטופלים לרופא, באמצעות הסמרטפון.
[post_ad]
אופיר בר און, סמנכ"ל שיווק ומכירות אלעד מערכות, אמר כי: "מדובר ברכישה משלימה לפעילויות הקיימות היום באלעד מערכות. עולם המובייל, הינו אחד התחומים שעתידו ברור, כמות הגולשים במובייל צומחת והם מצפים לאפליקציות תומכות בכל תחום. בעולם הרפואה למשל, אנו מספקים פתרונות מובייל מתקדמים ביותר המאפשרים לרופא לקבל תמונת מצב של התיק הרפואי של מטופל באמצעות המכשיר הנייד שברשותו, כולל התראות על מצבים חריגים, דבר שמשפר את רמת הטיפול ואף יכול להציל חיים. אני מאמין כי כל עולם המובייל בשירות הרפואה יתקדם ויהווה כלי טיפולי במחלקות השונות בבתי החולים .אנו סמוכים ובטוחים כי המיזוג יביא ערך מוסף רב הן ללקוחות מובייל-יו והן ללקוחות אלעד, הן ברמת המקצועיות והן מבחינת הגיוון והיצע הפתרונות" הוסיף בר און.

אסף גנות, דירקטור, מובייל-יו: "בחרנו במהלך זה של מיזוג הפעילות כי זיהינו מקרה קלאסי של אחד ועוד אחד שווה שלוש. אנחנו מאמינים שחברה גדולה ומוכרת כמו אלעד מערכות תהווה פלטפורמה אידיאלית לטכנולוגיות שפיתחנו ולצוות המומחים, ותאפשר להפיץ אותה ללקוחות רבים בתחום הרפואי".

אודות מובייל-יו
מובייל-יו הינה חברת אינטגרציה למערכות מובייל-יו העוסקת בשיווק ופיתוח פתרונות כוללים בתחום המובייל. החברה מתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה אשר מתגברים על אתגרי אבטחת מידע, אתגרי תשתיות, נפחים גדולים והנגשת מידע דרך האינטרנט.

אודות אלעד מערכות
אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ותמיכה לגופים רבים ומובילים בישראל. קבוצת אלעד מעסיקה כ-800 מומחים. אלעד מערכות הינה שותפת זהב מוסמכת, שותפת השנה בישראל וחברה במועדון ה- President's Club היוקרתי של Microsoft, וכן שותפה עסקית בכירה של IBM. הקבוצה פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, הייטק, רפואי, בטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריית תל אביב, הנהלת בתי המשפט, בנקים, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, משטרת ישראל, אלקטרה, אלבר ועוד.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC