דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

עיריית באר שבע בוחרת ב- F5: הטמיעה פתרון ניהול תעבורה LTM 2000

0
עיריית באר שבע הטמיעה בהצלחה פתרון ניהול תעבורה של חברת F5. הפתרון, LTM 2000 (Local Traffic Manager), נבחר על מנת לשמש כמאזן עומסים עבור כלל האפליקציות הקריטיות של עיריית באר שבע ולספק תשתית כוללת לטובת חווית משתמש מתקדמת, שרידות אפליקטיבית ו-Application Delivery למאות עובדי העירייה. הפרויקט התבצע על ידי NEWAGE במשך כשלושה חודשים, ובימים אלו נמצא בשלבי עלייה לאוויר.

יהוד מרסיאנו, מנהל מערכות המידע בעיריית באר שבע, ציין: "לאחר בדיקת מספר חלופות, בחרנו בפתרון ניהול התעבורה של F5 המאפשר יעילות וגמישות תפעולית, ביצועי רשת גבוהים ואבטחת מידע עבור מאות עובדי העירייה. לגורמים אלו ניכרת חשיבות רבה ליכולתם של צוותי העירייה להעניק את השירות הטוב ביותר עבור תושבי העיר בזמן אמת".
[post_ad]
שושי ליבוביץ', מנהלת פעילות F5 בישראל הוסיפה כי: "עיריות רבות מאמצות כיום גישה עסקית מתקדמת במטרה לספק ללקוחותיהן, תושבי העיר, שירות מיטבי ביעילות ובמהירות. פתרון LTM 2000, בעל גישה ממוקדת אפליקציות, מבטיח אופטימיזציה של תשתיות הרשת בארגון על מנת לספק ביצועים גבוהים לאפליקציות הקריטיות לטובת צוותי העירייה".

אודות F5
F5 (נסדאק: FFIV) מספקת פתרונות לעולם היישומים. החברה מסייעת לארגונים להתאים בקלות וביעילות את התעבורה והאספקה של שירותים בענן ובמרכז הנתונים על מנת להעביר בהצלחה יישומים לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן.

F5 מציעה ללקוחותיה את ארכיטקטורת הסינתזה שלה, F5 Synthesis™, המשלבת אספקת שירותי יישומים מוגדרים בתוכנה (SDAS™) בסביבות היברידיות, מרכזי נתונים וענן. ארכיטקטורה זאת מאפשרת ללקוחות לספק לכל אחד ובכל זמן שירותי שכבת יישומים ללא אילוצים ומגבלות בצורה מהירה, יעילה וחסכונית.
הפתרונות של F5 מרחיבים את טווח ההגעה של מערכות המידע הודות לשימוש במסגרת עבודה פתוחה הניתנת להרחבה ולמערך עשיר של שותפים, הכולל ספקים ויצרנים מובילים בתחום התיאום והשילוב של מרכזי נתונים וטכנולוגיות. גישה זו מאפשרת ללקוחות למצוא את המודל התשתיתי המתאים ביותר לצרכיהם לאורך זמן. ארגונים ממשלתיים, מותגים צרכניים, ספקי שירותים ועסקים מובילים, כולם נעזרים ב-F5 כדי לשמור על מיקומם בחוד החנית של טכנולוגיות הענן, האבטחה והניידות.

F5 מספקת את ההגנה המקיפה והמתקדמת ביותר מפני מתקפות למניעת שירות DDoS, מתקפות Zero Day ומתקפות ברמת היישום, ואת היכולות המלאות להגנה מפני תוכנות רובוטיות (bot).

הסניף הישראלי של F5, השני בגדלו בעולם, ממוקם בתל אביב, ובו מועסקים כ-250 עובדים.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC