דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

'סומסה' למהדרין בר''ג מסעדת המהדרין הטובה ביותר במרכז

0
השמועה אומרת כי מסעדות איכותיות בכשרות מהודרת באיזור המרכז, הינן בגדר חלום בלבד. כל מי שחפצה נפשו בפילה בקר צלוי איכותי, ייאלץ לארוז את מיטלטליו ולעלות לעיר הבירה, עם כל המשתמע והמסתרבל מכך. מסעדת 'סומסה', פנינה קולינרית בלב ליבו של המרכז מביאה את בשורת הגורמה המהדריני לתושבי 03 וגם לבאים מכל הארץ ומחו"ל.
מאז הפכה למסעדה בהכשר מהודר, זוכה מסעדת סומסה לעניין רב בקרב אניני טעם המקפידים על כשרות משובחת. 'סומסה', פיוז'ן של טעמים וניחוחות מחו"ל, ממוקמת במקום הכי נגיש ונח – רח' ז'בוטינסקי 1 רמת גן.


סומסה מציעה אירוח קולינארי ברמה 'אחרת', ועל כן נבחר שמה: "Sumesa" בספרדית, משמעו "השולחן שלך". סומסה מציגה תפריט אקסקלוסיבי ומוקפד של מנות העשויות ממיטב חומרי הגלם הטריים והאיכותיים הקיימים. ב-"סומסה" צוות שירות מקצועי, שישמח להעניק לכם חוויה מוקפדת ומלאת חן - הן בטעם והן באופן הגשת המנות.
[post_ad]
תפריט המסעדה כולל תפריטי צהרים וערב, כמו גם אפשרות לאירועים סגורים במתחם ה-VIP המהודר. התפריט מציע ניחוחות ים תיכוניים וכולל בתוכו מנות כמו קראנץ' רול - טורטיה במילוי פרגיות ופטריות שמפיניון בציפוי פירורי לחם יפנים, קובה בורגול צמחוני במילוי חציל קלוי ועדשים שחורות על מצע טחינה או וופל כבד אווז בתוספת ריבת פירות יער ורוטב יין מצומצם. בגזרת העיקריות: מדליוני פילה בקר צלוי ברוטב ערמונים ויין ישן נושן על מצע פירה אפונה; קבב טלה על מצע סלט קוסקוס, עדשים שיורות ועשבי תיבול לצד סלט עגבניות שרופות וקרם חציל וטחינה.

מסעדת סומסה בכשרות מהודרת של הרבנות ר"ג (בשרים הרב מחפוד, ירקות שמיטה לחומרה), מזמינה את מי שמבין באוכל ורוצה בחוויה קולינרית ייחודית, לתפריט עשיר ומגוון של מנות בשר, דגים, מנות לצמחוניים וטבעוניים ועוד, כולן מהממות ומוקפדות בטעמן וגם בצורתן.

סומסה למהדרין - רח' ז'בוטינסקי 1, רמת גן. טלפון להזמנות: 03.752.6222

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC