דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

יקב 1848 מציע את דור 4: פורים שמח עם יין יוקרתי!

0
שמחת פורים תיראה אחרת לגמרי עם סדרת עולם דור 4 של יקב הפרמיום 1848. זאת סדרה המציגה יינות ארץ ישראליים, מזני ענבים שזכו לתהילה בינלאומית המייצגים חבל ארץ מדינה או אזור בעולם. בזכות תנאי גידול מוקפדים וטכנולוגיה ייננית מתקדמת, נבחרו הזנים הבולטים באיכותם ובייחודם באקלים הישראלי עבור "סדרת עולם".


יקב 1848 מציע שני יינות שיהפכו את משלוחי המנות וסעודות הפורים למיוחדים, יוקרתיים ושמחים מאוד:
[post_ad]
שיראז 2012- יין אדום יבש יין סגול עמוק בעל נינוחות של פירות שחורים בשלים, דובדבן כהה, אוכמניות עם רמזים של פלפל שחור גרוס, יין מלא עם מרקם קטיפתי וסיומת מתובלת ומתמשכת. מקור ענבי השיראז מכרם שטוף שמש בגליל התחתון, נטוע על קרקע בזלתית בה משולבים חלקי סלע וגיר מפוררים. יבולים מתונים בזכות טכנולוגיה ייננית ואגרונומית מתקדמת מאפשרים לגפן לבטא את מלוא הפוטנציאל הארומטי של השיראז.

ברברה 2012- יין אדום יבש יין אדום רובי מרוכז ועמוק עם רמזים של שזיף, פטל שחור, דובדבן בהיר, תות עץ, כוכבי אניס ונגיעות עץ קלוי. היין בעל גוף מלא ומורכב עם סיומת פירותית פריכה ורעננה. מקור הזן ברברה בגבעות MONFERRATO במרכז חבל פיאמונטה באיטליה. מקור ענבי הברברה מכרם הנטוע למרגלות הר כיפת הכוכב, על קרקע טרה רוסה עשירה במינרלים ומאווררת במיוחד בזכות תכולת אבן גבוהה. הכרם הנטוע בצפיפות גדולה מהמקובל במטרה לתרום לשיפור נוסף של איכות הפרי מאפשר לבטא את מלוא הפוטנציאל של הברברה.

כשרות: בד"צ העדה החרדית ובד"צ בית יוסף
מחיר: 70 ₪.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC