דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

המלצת דיסק: צבי זלבסקי - והנה הבית מואר

0
אחרי תשעה אלבומים מוצלחים, ביניהם "שערי ארמון", "אורי וישעי", שהוקדשו לניגוני הימים הנוראים. "מים רבים", שהופק לאחר ימי אוסלו. "ענני", שראה אור בעקבות הכאב הגדול והבלתי נתפס של הגירוש מגוש קטיף. מנפיק צבי זלבסקי את אלבומו העשירי במספר הנושא לשם "והנה הבית מואר".

"והנה הבית מואר" מכיל שנים-עשר שירי משוררים כדוגמת השירים: "אי" של יונדב קפלון בביצוע מעולה של אילן דמרי. "ודומה היה לי" של שי עגנון בביצוע של אהרון דויטש. "בחצרנו עץ חיים יפרח" של אמיר גלבוע בביצוע של נתנאל זלבסקי והדסה זלבסקי גלעד. ו-"ואיקץ" של זלדה בביצוע של נתנאל זלבסקי. מלבד שימוש בשירי משוררים צבי זלבסקי עושה שימוש בפסוקים מהתנ"ך כדוגמת השירים: "מאת ה' היתה זאת", "שבענו" מתהילים, "חסדי ה'" מאיכה.

כאשר בשיר "הסנה בוער" מגדיל צבי זלבסקי לכתוב שיר לזכר בניה שראל הי"ד שמסר נפשו בקרב במבצע צוק איתן בקיץ האחרון שאותו כתב והלחין עוד במהלך השבעה מתוך הזדהות עם כאב ההורים והארוסה. "בזמן שהלחנתי את השירים לאלבום, הרגשתי שהמנגינה נכנסת ממש לתוך המילים ונותנת להם להתנגן ולהגיד את מה שם רוצות" אומר צבי זלבסקי וממשיך "מה שיוצר מגוון סגנונות מוזיקליים. חלק מהם על מילים שהרבה שנים ניסיתי להלחין ופתאום ירד הלחן בעת רצון". אני אהבתי. מה איתכם?
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC