דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

האיש בקצה המנהרה הגיע לת''א | זוהר מלאכי

0

הזמר והיוצר אהרון רזאל השיק אמש את אלבומו החדש, העשירי במספר, "האיש בקצה המנהרה" במועדון "האזור" שבת"א. כשלצידו המעבד ערן קליין, שניגן על הקלידים. נחמן הלביץ על הגיטרה החשמלית, עידו גונן על הבס. ואביב בונן על התופים. אליהם הצטרפו עובדיה חממה בדואט משותף וידידה מאיר בקטע שירה.

ההופעה נפתחה עם השיר "ימי צפת" הבחירה בשיר זה אינו מקרי היות ומאז ימי צפת הצבעוניים והאלבום "הסנה בוער" הגיע אהרון רזאל למחוזות ושיאים מוזיקליים מרשימים. והפך לנכס לגיטימי ואהוב בהיכלי הישיבות החרדיות בארץ ובעולם. ובל נשכח את תמיכתו של הציבור לפרויקט Headstart אשר ביסס את אהבתו חוצת המגזרים. בתום השיר "ימי צפת" אהרון רזאל המשיך עם שלל להיטים כדוגמת השירים: "הנה הסתיו עבר", "שיר ציון", "מה עשית היום", "ברוך אלוקים", "מחי ומסי", "שיחת לילה עם רבי שלמה" ו"כל אדם צריך לצעוק". במהלך ההופעה סיפר אהרון רזאל לקהל השומעים על החיפוש להבין מי הוא "האיש בקצה המנהרה"? אהרון רזאל סיפר על מספר דמויות שבעיניו מגדירים את "האיש בקצה המנהרה" [אם תרצו לדעת אם מוזמנים לבוא להופעה].

שיאו של הערב נרשם עם עלייתו של עובדיה חממה לבמה כאשר עשה דואט משותף עם אהרון רזאל בשירים: "כשהנשמה מאירה", "הנה הסנה בוער" ו"אנא בכוח" פיוט נשגב שבעקבות הלחנתו של עובדיה חממה הפך ללהיט. דווקא עכשיו בתקופה בה ישנה מלחמת "תרבות" התרבות האמיתית של עם ישראל נמצאת בכל בית כנסת שכונתי אלו שאחרי יום עבודה לומדים דף גמרא, הלכות, מדרשים ו/או פרק "תניא". ובכך משמרים את התרבות של העם היהודי. אני הצטרפתי. מה איתך?



0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC