דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

שולי רנד שר מאיר אריאל | זוהר מלאכי

שולי רנד מים מתוקים
0

שולי רנד מים מתוקים
שולי רנד הזמר, השחקן ואחד היוצרים הבולטים ביותר של התרבות היהודית מבעלי התשובה חרדיים המשפיעים על התרבות הישראלית, השיק אתמול ברידינג 3 בת"א את מופעו החדש ת'מבינ'תי [אתה מבין אותי] מחזמר יחיד אליו התלוו אסף תלמודי בפסנתר ואקורדיון אשר לוקח חלק בניהול המוזיקלי של המופע. אלי מגן על הקונטרבס, דניאל שהם על גיטרות, אייל תלמודי על כלי נשיפה, אסף רוט על כלי הקשה ואריאל קסיס על הקאנון.
[post_ad]

במופעו החדש שולי רנד לוקח אותנו למסע מוזיקלי קסום של יום בחייו בשכונתם של בעלי תשובה ועל הרצון להחשת הגאולה לצד שירים מוכרים ואהובים של מאיר אריאל ז"ל המשמשים כתמריצי דרמה בעלילה כדוגמת השירים: "טרמינל לומינלט" ["שירי חג ומועד ונופל", 1978], "מדרש יונתי" ["ירוקות", 1988], "חיית הברזל" ["רישומי פחם", 1995] אחד משיריו הנבואיים, "אף אחד לא יודע" ["מודה אני", 2000], שיר הפותח של המופע. לאורך כל המופע שולי רנד נותן אינטרפרטציה לשיריו של מאיר אריאל ז"ל שיש לציין כי כמה מהם מתעלים על המקור.

השילוב של קולו העמוק של שולי רנד לצד טקסטים על זמניים של מאיר אריאל ז"ל יוצרים מופע שמצליח לגשר בין עולמות ובכך להעלים את כל הפערים בין חרדים-חילונים. מופע מהפנט שאי אפשר להישאר אדישים אליו ויעידו האנשים שהגיעו להופעה. ובל נשכח את הסינגל החדש, "מים מתוקים" שיצא לא מזמן אשר מתמצתים את ההופעה בבחינת "מים מתוקים", תרתי משמע. במקום בו השיח דתי הופך פוליטי טוב שיש את שולי רנד שמאחד בין העם, ללא תיוגים ובעיקר נותן חומר למחשבה, ממש כמו שמאיר אריאל ז"ל ידע. אני אהבתי. מה איתך?

צילום: יהונתן דנינו




0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC