דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

הרב אליהו (ליהוד) חקק ב"אימון COACHING יהודי

0
הרב אליהו (ליהוד) חקק חוזר בסדרה חדשה יהדות על הבמה - "אימון COACHING יהודי" במקס קניון ערים כפר סבא ביום שלישי 24 למאי בשעה 20:00 ברחבת הבמה, פתוח קהל הרחב בהרשמה מראש.

"אימון COACHING יהודי– העצמה אישית מן המקורות – היא סדרת מפגשים חדשה להעצמת כוחות הנפש החבויים בנו ולמימוש הפוטנציאל שלנו, שחוזרת למקס קניון ערים על ידי הרב אליהו (ליהוד) חקק, "במסגרת "יהדות על הבמה"
המפגש הקרוב –ייערך ביום שלישי 24 למאי בשעה 20:00 יעסוק בנושא- "רוצים שינוי" :

לדברי הרב אליהו (ליעוד) חקק:" יש באדם כוחות העוצרים בעדו משינויים, כתוצאה מפחד לנטוש את המוכר. מנגד, כל המציאות של האדם לפי המקורות היא צמיחה והשתנות. אדם – מלשון אדמה שכל הזמן צומחת ומצמיחה ומשתנה גם לפי עונות השנה". אדם גם מלשון אדמה (מ' בסגול) – אני רוצה להיות דומה למי שברא אותי, כלומר השאיפה של האדם להתקרבות ככל הניתן לאלוהות".


לכן לדבריו "כל שינוי מתחיל מצעד אחד קטן – מעט מן האור דוחה הרבה מן החושך".

הרב מביא כדוגמא את סיפורו של רבי עקיבא, גדול הדור ומי שהנחיל לנו את התורה שבעל פה, שהיה רועה צאן, ואשתו רחל שלחה אותו ללמוד תורה. יום אחד הוא חזה בנקב בסלע שנוצר ממים שטפטפו, הוא הבין שהחור נבקע כתוצאה מהטפטוף של המים ואמר לעצמו, אם טיפה ועוד טיפה של מים יכולים לבקוע חור בסלע, אז גם התורה יכולה לבקוע את לב האבן. כך האדם, טיפה אחר טיפה הוא עושה את השינוי המיוחל. כל אחד מאיתנו שמתחיל שינוי, כבר בצעד הראשון מחולל דבר חדש.

כמו כן במפגש נדון במשמעות הפסוק "המחדש בטובו בכל יום תמיד מעשה בראשית" – כל יום הבריאה מתחדשת מחדש ומעניקה הזדמנות להתחדש איתה. הבריאה מתחדשת כמעשה בראשית. וכך מתקרבים ל"אני" האמיתי והפנימי שלי, כי לדברי חז"ל "אם אני כאן – הכל כאן".

הרב אליהו (ליהוד) חקק, בעל תואר שני מוסמך בפסיכולוגיה מאוניברסיטת תל-אביב – התמחות בתיזה של הנבואה שמגשימה את עצמה,סרן במילואים ששירת כקצין חינוך.

הרב מביא אל המפגשים, את המקורות של חז"ל והתורה, בשילוב הידע שלו בפסיכולוגיה ונסיונו הרב בחינוך במסגרת הצבאית. השילוב הזה נותן לציבור השראה חדשה ומעוררת, כדי לקבל כלים לתמיכה אישית.

הכניסה חופשית הרשמה מראש בטלפון – 09-7677788
מקס קניון ערים כפר סבא –
חניה חינם - כצנלסון 14 כפר סבא.
http://www.max-arim.co.il/
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC