דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ממתק קולינרי חדש וכשר בלב פלורנטין: בר מסעדה "באגסי"

0
אלול בפלורנטין: גם מסעדות מתקרבות ליהדות בר מסעדה באגסי בת"א הפך לכשר


סנסציה בתל אביב: לאחר 15 שנה של פעילות תוססת ורוויית אלכוהול, הבאגסי (בר ומסעדה בפלורנטין) מקבל כשרות מטעם הרבנות בתל אביב. באגסי, הבר הראשון שהוקם בפלורנטין והמזוהה עם השפית חיה קלור, עבר מהפך משמעותי לפני מספר שבועות ובעזרת צוות הכשרות של הרבנות הראשית הכשיר את המטבח.

באגסי, היא סמל סטאטוס לתל אביביות הבראשיתית, כעת, יוכלו גם לקוחות המקפידים על כשרות ליהנות מהמנות המדהימות של חיה, מאווירה נדירה ומאופי שאי אפשר למצוא מחוץ לפלורנטין.

בימים אלה של אלול, עמלה השפית על התאמת המנות הפופולאריות למטבח כשר, ולרגל השדרוג יצרה גם מנות חדשות כשרות ומסעירות בעלות אופי מיוחד המותאם למסעדת בר שכונתית תוססת. חיה קלור, המוכרת לקהל מהתכנית משחקי השף בה נטלה חלק, מספרת בשמחה על תהליך ה"התקרבות באמונה" שהיא חווה ועל מה שהביא אותה להחלטה האמיצה להכשיר את המקום.

התפריט מורכב מארוחות בוקר טבעוניות, והחל משעות הצהריים מוצעות עסקיות על טהרת המטבח הכשר. בבאגסי השבת נכנסת כבר בחמישי: מידי חמישי בערב ועד לכניסת השבת, מתקיימים בבאגסי אירועי קבלת שבת, כשאז מוגשות מנות בעלות ניחוח מסורתי, כמו החריימה המפורסם של חיה, צ'ולנט וקישקע שיוגשו כמנות טאפאס מיוחדות וכן דג מלוח וסוגי קיגעלים שונים.

עוד תמצאו בבאגסי: "תבשיל אהבה" העשוי מנתחי עגל מבושלים ביינות מתוקים ויבשים, ממולאים שונים, ברבוניות מטוגנות, כדורי כרישה עם בשר טלה על טחינה "כמעט גולמית" ועוד. המסעדה משוויצה בהתייחסות מיוחדת גם לטבעונים, למשל: כנאפה מגבינות טבעוניות שמגיע עם סלט עגבניות חריף ועוד.

כשרות (רגילה): הרבנות תל אביב
צילום: מאיר בולקה



0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC