דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

פרסום ראשון ■ דוד ד'אור בקליפ עולמי לשיר "לכה דודי" מתוך האלבום שירת רבים

1

הוא בין המוזיקאים המוערכים ביותר שידעה מדינת ישראל קיבוץ הגלויות שהוא עושה גורם לחיבורים אשר לא יעלו על דעת אנוש, דגלי מדינות שבזמן אחר היו נשרפים אחד ע"י האחר מתאחדים לדגל אחד בשלל צבעים, זהו דוד ד'אור שכבש כמעט כל במה בעולם מסין, צרפת, בנקוק, איטליה, בלגרד, רומא, ותיקן, שבדיה, וינה, טאיוואן, סינגפור, ארה"ב, מוסקבה, תורכיה וזהו רק חלק קטן מהרשימה.

המכתבים מהשגרירים מציפים את אתרו האישי והוא מבחינתו עדיין לא אמר את המילה האחרונה עד כדי כך שה'וואמד' הפסטיבל הבינלאומי שמתקיים בלונדון מידי שנה לא יכול להתקיים בלעדיו.

From דוד ד'אור עם אריק אינשטיין צילום: האתר הרשמי


אז אם חשבתם שבזה נגמרה הרשימה הגיע הזמן שתחשבו שוב המרתון הופעות הקרוב נשמע כך: ב4 לספטמבר הוא היה באטלנטה, ב6 סאן חוזה קליפורניה, היום ה7 הוא בלוס אנג'לס קליפורניה, ב11 בטקסס, 13 ניו גרסי, ב14 וושינגטון, 15 דטרויט, 17 שיקגו, 18 שוב בלוס אנג'לס, ב21 הוא בסומו לארש בתל אביב. תנסו לחזור להתחלה ושוב פעם בנשימה אחת.



האלבום האחרון שלו שהוא בעצם אלבום תפילות יהודי העונה לשם "שירת רבים" נחשב לעת עתה כהצלחה מסחררת וזה בקושי על חודש כשהאלבום יוצא כעת מבלעדיות של רשת "סטימצקי" לעולם הרחב ולחנויות המוזיקה המובחרות.

אז לפני שככה ניפרד ושוב תשאלו את עצמכם איפה היוטיוב של המערכת בעניין. אז ככה בפרסום ראשון קבלו וידיאו חם אש לשיר 'טוב ומטיב' ועוד כמה קטנות שהיינו חייבים לכם על הדרך.

צפייה בקליפ לטוב ומטיב דוד ד'אור:
הקליפ ירד לצינזור!

צפייה בקליפ מתוך הוואמד 2007 לחזות ולא להאמין:


לעוד כתבות בנושא:




1
( Hide )
  1. אני ממש מצטערת לקלקל את המסיבה, אבל הקליפ הראשון ממש לא עומד בגדרי הצניעות הנאותים.

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC