דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

הרשות השנייה קנסה את "קול ברמה" ב-60 אלף שקל

4
מועצת הרשות השנייה הטילה באחרונה על תחנת הרדיו "קול ברמה" קנס של 60 אלף שקל, והחליטה על שורה של צעדי בקרה לפיקוח על ניהול התחנה. הסיבה למהלכים אלה היא גילויו של שותף סמוי שהסתתר בין בעלי הזיכיון, וכשלים ניהוליים שונים. מקורות ברשות השנייה אמרו כי זו ההחלטה החמורה ביותר אי פעם שהתקבלה כלפי תחנת רדיו.

"קול ברמה" היא תחנת רדיו הפונה לקהל הספרדי-תורני. בעלי הזיכיון - שהוענק לתחנה בתקופתה שבה כיהן אריאל אטיאס כשר התקשורת - היו אנשי העסקים גבי אדרי (40%), צבי עמר (40%) והבעלים של רשת המקומונים הדתית קו עיתונות, אריאל קוניק (20%) - ששימש גם מנכ"ל.

עם הקמת התחנה החלו סכסוכים בין בעלי המניות, לאחר שנטען כי בין בעלי התחנה מסתתר שותף סמוי - משה חדיף, איש עסקים מהצפון. בתחנה טענו כי חדיף מנסה להשתלט על התחנה ואף מימן את פעילותה השוטפת. בשלב מסוים אף התפתח הסכסוך למאבק אלים שהסתיים רק בהתערבות המשטרה, לאחר שנציגיו של חדיף השתלטו על התחנה וניסו להחליף בה את המנעולים. בחודש האחרון הגיעו הצדדים לפרידה בהסכמה, וחלקו של קוניק נרכש על ידי אדרי תמורת כ-2.8 מיליון שקל.

לאחר בדיקה של הרשות, באמצעות רואה חשבון חוקר, התברר כי אכן הסתתר שותף סמוי, בניגוד להוראות הזיכיון ולחוק. גורמים משפטיים ברשות דרשו לבטל את הזיכיון של התחנה, אך מועצת הרשות החליטה להשית את הקנס ולמנות רואה חשבון חיצוני שיבצע ביקורת בתחנה אחת לשלושה חודשים. בנוסף, הורתה הרשות למנות לתחנה מנכ"ל קבוע, מנהל כספים ומבקר פנים. הרשות גם הודיעה כי על בעל הזיכיון לבצע את ניהול הכספים ממשרדי "קול ברמה", ולא ממשרדיו של חדיף בצפת.

קול ברמה

מקורות בתחנה אמרו כי חלק מההוראות של הרשות כבר בוצעו, ובכל מקרה הם מתכוונים ליישם את ההוראות הנוספות ולעמוד בהוראות הזיכיון. לדברי מקורב להנהלה, בעלי השליטה בתחנה בונים כיום מחדש את הצוות הניהולי. מהרשות השנייה נמסר: "הרשות השנייה את דו"ח הביקורת המלווה בחוות הדעת המשפטית. המועצה תמשיך ותפעל כדי שהתחנה תנוהל לפי סדרי מנהל תקין".

מקור: דה מרקר
4
( Hide )
  1. בלי קשר לעצם הכתבה, קול ברמה זה אחלה רדיו. לדעתי הם רק צריכים לעשות משאלים צידי פעם מה אנשים אוהבים ומה מיותר ברדיו, למשל אני חושב שהשדרן הכי מוצלח שם הוא אבי מימרן, אחריו שוומנפלד. ועידו וובר ממש מיותר כי רדיו לילדים זה לא טוב. מה גם שבלחיצת כפתור אפשר לעבור לערוצים לא כשרים וילד לא מספיק יודע לשמור על עצמו. ולכן לענ"ד עדיף שכלל לא יהיה לו בראש המושג רדיו, יתכן ואני טועה.

    השבמחק
  2. זה לא נכון רדיו מדהם מי שלא שומע לא יודע השידו במיוחד במוציא שבת עם הרב דוד חכם וגם בשעה 3 עד 4 חידודיון וגם 4 מבוקשים ועוד.......
    וגם לילדים זה שידורים מעולים כל הכבוד יודעים לחזק ....!!!!!!!!!!

    השבמחק
  3. בדיקה של הרשות, באמצעות רואה חשבון חוקר , נישמע קצת תמוהה

    השבמחק
  4. אני אישית מאוד מאוד אוהב את הרדיו.
    מקשיב באופן קבוע!

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC