דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

הסיפורים של חסדי נעמי | להאזנה

1
מערכת 'דוס מיוזיק'.

ארגון חסדי נעמי מתברר, לא מסתפק בחלוקת מוצרי מזון ומסייע למשפחות במצוקה. הארגון מחתן יתומים ויתומות ומפעיל למעשה את כל נגזרות הפעילות הנובעות מהמילה "חסד". כעת, משזיהה הארגון את הצורך בתרבות נקייה, כשרה ומתאימה גם לילדים, השיק חבילת תקליטורי שמע עם תסכיתים חינוכיים וסיפורי חז"ל. את הפרויקט הייחודי, נטלה על עצמה "חסדי נעמי" כדי לאפשר לכל משפחה בישראל להעניק ערך חינוכי אמיתי לילדיה, במטרה למלא את שעות הפנאי בתכנים יהודים ערכיים המותאמים גם לגיל הרך. המיזם, ללא כוונת רווח - כל תקליטור נמכר בשניים וחצי שקלים בלבד והסדרה כבר מונה מעל 50 תקליטורים.

בעשרת הדיסקים החדשים מועברים מדרשי חז"ל וסיפורי חגי ישראל בשיתוף ילדים, באופן מהנה וחינוכי לצד כל השירים המוכרים והאהובים, בלווי מוסיקה ואפקטים שונים ומגוונים המאפשרים למאזינים לדמיין כאילו היו בתוך העלילה עצמה.

בסיפורים החדשים "הדב המרקד", "כבוד חכמים", "נס הצלת הרמב"ם", "חכמת שלמה המלך", "הרמב"ם - תולדות חייו", "דוד המלך", "רבי חנינא בן דוסא", "הכנסת כלה", "הטלפון הציבורי של מוישי" ו"הסוחר הממולח".

ארגון חסדי נעמי פועל מתוך מטרה להרחיב את פעילותו ההתנדבותית תוך כדי סיוע לאוכלוסייה מעוטת יכולת, ומאפשר במחיר שווה לכל כיס להרוויח תכנים יהודיים ערכיים, שרכישתם מועברת חזרה כתרומה לארגון, כך שגם מקניית הדיסק משיגים פן חינוכי של תרומה לקהילה.

ניתן להשיג בחנות "חסד נטו" שלמה המלך 29 ב"ב. למידע על נקודת חלוקה קרובה 03-6781515








1
( Hide )
  1. ניתן להשיג את הדיסקים לילדים מבית חסדי נעמי באתר http://www.cd4kids.co.il/

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC