דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

יונתן רזאל בסינגל אחרון בין הצלילים

יונתן רזאל בסינגל אחרון בין הצלילים
4


סינגל אחרון מתוך האלבום החדש של הזמר והיוצר המוערך יונתן רזאל

מערכת 'דוס מיוזיק'.

בין הצלילים- שיר הנושא והסינגל השלישי והאחרון מתוך האלבום החדש של יונתן רזאל לאחר געגוע ו-קטונתי שיצאו במהלך החודשים האחרונים לתחנת הרדיו.

האלבום, ייצא ב-30 בנובמבר לחנויות המוסיקה והספרים, קצת יותר מחמש שנים לאחר צאת אלבום הבכורה שלו, "סך - הכל" אשר הגיע למעמד אלבום זהב , עבר מכירות של מלמעלה מ30,000 עותקים והשאיר טעם של עוד, חוזר הזמר והיוצר המוערך יונתן רזאל עם אלבום חדש- שייצא ב-30 בנובמבר לחנויות המוסיקה והספרים.

בחן רב שובה רזאל בקסמיו את כל סוגי הקהלים: הדתי והחילוני ועל כך יעידו היצירות המופלאות "קטנתי" , "הגעגוע", ו"ניגון בלעז" אשר כבשו את לב תחנות הרדיו השונות וזיכו את רזאל בתגובות חמות של אנשי הרדיו לצד הקהל הרחב.

האלבום כולל 10 שירים ביניהם שירים פרי עטו וגם טקסטים ולחנים מן המקורות .
הפקה מוסיקלית: אביתר בנאי.

רזאל , יליד ניו יורק עלה לישראל בגיל צעיר כבר מילדותו למד מוזיקה קלאסית, למד לנגן בפסנתר ובצ'לו, הלחנה וניצוח. בצעירותו הוציא תקליט בהרכב יחד עם אחיו. לצה"ל התגייס כמוזיקאי מצטיין עם שחרורו, המשיך בלימודי הניצוח וכשסיים עבד כמנצח בתזמורת הקאמרית הישראלית ובסימפונט רעננה- ואח"כ הופיע עם תזמורות שונות בחול .

בשנת 2007, הוציא את אלבום הבכורה "סך הכל" בהפקתו המוזיקלית של אביתר בנאי אשר זכה להצלחה רבה והגיע למעמד אלבום זהב .

בשנת 2008 פרסם רזאל גרסה מחודשת לשיר 'והיא שעמדה', אותו הלחין ועיבד וביצע בדואט ביחד עם הזמר החסידי יעקב שוואקי אשר זכה להצלחה גדולה והוקלט בגרסאות כיסוי רבות. .

ב2011 זכה בפרס היצירה מטעם אקו"ם. רזאל מרבה להופיע בכל רחבי העולם , בהופעות סולו ועם הרכב וממשיך בעבודות הניצוח והעיבוד. הוא נשוי, אב לארבעה ילדים מחלק את יומו בין לימוד תורה לכתיבה ויצירה מוזיקאלית .
4
( Hide )
  1. יונתן כיף לשמוע אותך בכל פעם מחדש מחכים לאלבום בכיליון עיניים

    השבמחק
  2. אחרי קטנתי, יונתן מציב רף גבוה מאוד לקלסיקות

    השבמחק
  3. יונתן רזאל בין הצלילים שיר מיוחד לזמר מיוחד

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC