דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

קפית וטפרברג מפנקים אתכם בחול המועד

0


מרכז העיר בירושלים, יהיה מיוחד מהם בחול המועד פסח, תשע"ה. ב"קפית למהדרין" בשלומציון המלכה 18, נערכים לארח את אלפי היהודים שיעלו לרגל לירושלים. הסניף יוכשר לפסח ויעבוד במתוכנת חג מוגברת בכשרות מהודרת, ללא שרויה וללא חשש קטניות, שמיטה לחומרה - רבנות ירושלים מהדרין.

במהלך החג תוגשנה מנות מעולות שנרקחו בידי שף הרשת במיוחד בהתאמה לחג. בפסח הזה, אפשר לקחת את הילדים לטיול חג בן החומות, לשאת תפילת הרגל בכותל המערבי ולסיים את הסיור בקפית שלומציון המלכה "מול ממילא".

ולרגל הרגל - שת"פ שלא הולך ברגל: יקב טפרברג וקפית בשלומציון המלכה 18, יציבו עמדת טעימות יין של היקב ושם, כיאה לחג - יינתן הסבר קצר על היינות המשתתפים במיזם – צמד ה Red & White יין לבן צונן של טפרברג ויין אדום בטמפרטורת מרכז העיר, שיהפכו את חול המועד לחג של ממש.
[post_ad]
מעט מידע על Red & White:
היין הלבן: בלנד של סוביניון בלאן (80%) ושרדונה (20%) שנבצרו מכרמים מובחרים בשפלת יהודה. הדומיננטיות של הסוביניון בלאן באה בעיקר לביטוי בארומה המשלבת פירותית עם מעט עשבונית. השרדונה, הבא לביטוי בגוף היין - עוטף ברכות את העשבוניות המורגשת בפה ומשתלב היטב ברעננות היין.

היין האדום: בלנד של קברנה סוביניון (55% ) ומרלו (45%) אשר נבצרו מכרמים מובחרים בשפלת יהודה. שילוב הזנים בא לביטוי בצבע היין המלא ובמורכבות של ארומת היין המשתלבת עם תרומתו של עץ האלון. בפה, היין מאוזן עם גוף בינוני ורמת טנינים בינונית המבטיחה את המשך התפתחותו של היין לאורך זמן.

עמדת הטעימות תפעל בין השעות: 12:00 - 16:00. קפית שלומציון - תפעל בכל יום בחול המועד מתשע בבוקר ועד לאחרון הסועדים.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC