דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

חדש מרהיטי עין חרוד הבחירה הטבעית:

0
חדר ילדים ונוער מדגם koral –מעוצב בהשראת עולם הספנות ומעץ מלא משולב

מותג חדרי הילדים והנוער "רהיטי עין חרוד" - הבחירה הטבעית, משיק את חדר הילדים מדגםKORAL חדר מעץ מלא משולב המעוצב בהשראת עולם הספנות. הצבעים הנבחרים לעיצוב הריהוט הנם ניטרליים – לבן / שמנת, וזאת על מנת שהחדר יוכל להתאים לטעמם האישי של הילדים לאורך שנים. כאשר הריהוט ניטרלי ניתן לשנות את הנראות הכללית של החדר בכל עת על ידי שינוי וחידוש המוצרים המשלימים.
 [post_ad]
לדברי עמיטל חרמון, סמנכ"ל "רהיטי עין חרוד": " קולקציית רהיטי הילדים והנוער koral שמה דגש על פונקציונאליות הרהיטים. החדר צריך להקנות לילד סביבה נעימה תוך ניצול מקסימאלי של החלל על כן, הושקעה מחשבה רבה בעיצוב קולקציית חדרי הילדים, והתאמה מרבית לצרכים המשתנים של הילדים והנוער במהלך היום ובמהלך השנים הקרובות כדי ששהותם של הילדים והנוער בחדר תהיה מהנה ופורייה.
החדר כולל: מיטה, מיטה נגררת, זוג מגירות אחסון, מעקה נשלף מעוצב, 2 מזרני ספוג כחול אורתופדיים עם כיסוי 100% כותנה. ארון 3 דלתות או 2 דלתות לבחירה. שולחן כתיבה וכוורת תליה עם מגירות צבעוניות.

מיטה כוללת: מיטה, מיטת נגררת, זוג מגירות אחסון , זוג מזרני ספוג כחול עם כיסוי 100% כותנה. ניתן לקבל מיטה ברוחב 80 ס"מ, או 90 ס"מ לבחירה. מחיר החל מ – 2,686 ₪
ארון רוחב 160 ס"מ כולל 3 דלתות עץ מלא משולב, מראה על אחת הדלתות ו-2 מגירות רחבות. הארון הוא צמוד לרצפה. רוחב 160.
כוורת קורל כוללת 4 מדפים ושתי מגירות קטנות בצבע תכלת או ורוד.רוחב 140 ס"מ
שולחן כתיבה קורל כולל: 2 מגירות מעץ מלא משולב. רוחב 140 ס"מ
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC